فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خبر داد

کمک 500 میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۶۵۳
فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار از کمک 500 میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری برای مقابله با کرونا خبر داد.
۰
plusresetminus
کمک 500 میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری برای مقابله با کرونا
ابوالقاسم فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی حوزه بسیج اصناف فریدونکنار در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بازاریان فریدونکنار از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ عدد دستکش، دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۱۰۰ عدد سجاده و ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی تهیه و در میان شهروندان توزیع کردند.
 
وی با اشاره به اینکه چهار نفر از بازاریان در کمیته هشت‌گانه ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا شهرستان فریدونکنار مسئول هستند خاطرنشان کرد: کمیته‌های مالی و خیرین، تدارکات و پشتیبانی، توزیع و جهادی و اجرایی با مسئولیت بازاریان اداره می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار تصریح کرد: تاکنون مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از سوی اصناف و بازاریان این شهرستان به ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا تحویل داده شد.

فرجی با بیان اینکه ۱۰۰ خانواده نیازمند توسط بازاریان فریدونکناری شناسایی و برای همه آن‌ها بسته‌های معیشتی تهیه شده است، گفت: همزمان با شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) ۷۲ بسته معیشتی که هر بسته شامل برنج، پیاز، سیب‌زمینی، شکر، قند، عسل، سویا، چای، دستمال کاغذی، صابون، مایع ظرفشویی، ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده، روغن، حلواشکری، پنیر، رب گوجه فرنگی، تخم مرغ و مرغ بود به خانواده‌ها تحویل و مابقی در شب‌های آتی اهدا می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع ۳۵ میلیون تومان است که مبلغی به میزان ۲۵ میلیون تومان از سوی اصناف فریدونکنار اهدا شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار یادآور شد: مشارکت در امر ضدعفونی سطح شهر، خرید تجهیزات برای کمک به بیمارستان امام خمینی(ره) و آماده کردن آب هویج و عسل توسط جمعی از کسبه‌ها و اهدا به پرسنل بیمارستان از جمله فعالیت‌های بازاریان فریدونکناری برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

فرجی گفت: یک دستگاه ونتیلاتور به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان توسط اتحادیه صنف برنجفروشان خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) تحویل داده شد و همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط خانواده شهید علی اختیاری (شهید شاخص اصناف استان مازندران) اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴