تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۷۶۴۶
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: بیش از 100 نفر از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور اعتراض خود را نسبت به تبعیض در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام کردند.
۰
plusresetminus
نامه بیش از 100 نماینده به روحانی در اعتراض به تبعیض در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
به گزارش بلاغ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: بیش از 100 نفر از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور اعتراض خود را به تبعیض صورت‌گرفته در متناسب سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال 99 اعلام کردند. وی افزود: در بودجه سال 99 در حالی 10 هزار میلیارد تومان به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری تخصیص یافته که برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعتباری در نظر گرفته نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه‌بر رئیس‌جمهور این نمایندگان رونوشتی را از این نامه به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال کرده‌اند. 

در متن نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور در اعتراض به تبعیض صورت‌گرفته در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان آمده است: «خبر اجرای تبصره ١٢ قانون بودجه  سال ٩٩ درخصوص تخصیص 10 هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری (جدای از اشکالات نحوه اجرا و میزان آن که به موقع ارایه خواهد شد) باعث خرسندی گردید، اما از این جهت که اشاره‌ای به اجرای تبصره ٢ همان قانون بودجه نشد، موجبات نگرانی شد. لذا دستور فرمایید دستگاه‌های ذی‌ربط درخصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگران عزیز نیز مستند به ماده ١٢ قانون برنامه، که سه سال است معطل مانده اقدام کنند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰