کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل نیروگاه نکا اعلام کرد

توليد و اهدای 1.7 میلیون ليتر محلول ضدعفونی توسط نيروگاه نكا

17 فروردين 1399 ساعت 14:18

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا از توليد و اهداء بيش از یک میلیون و 700 هزار ليتر محلول ضدعفوني كننده سطوح توسط نيروگاه نكا


به گزارش بلاغ، محسن نعمتی طی گفت و گویی اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در استان‌های مازندران و گلستان و ضرورت ایمن‌سازی اماکن و معابر برای شهروندان، کارکنان امور شیمی سیکل ترکیبی نیروگاه نکا با احساس وظیفه در جهت نقش‌آفرینی در جبهه مبارزه با این ویروس در اقدامی جهادی با مجاهدان عرصه سلامت همگام شدند.

وی افزود: ‌طی سی روز گذشته تاکنون با انجام فعالیت شبانه‌روزی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی‌کننده سطوح تولید و به ادارات و نهادها‌ی مختلف استان‌های مازندران و گلستان تحویل دادند.
نعمتی تصریح کرد: طی ماه گذشته تاکنون؛ استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرها و روستاهای مختلف مازندران و گلستان، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، سازمان محیط زیست، شرکت‌های صنعت آب و برق، مراکز دانشگاهی، جهاد دانشگاهی مازندران و گلستان، سازمان‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی‌، صدا و سیما، ادارات شهرستان نکا و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شرکت‌ها و دهیاری‌های روستاهای مازندران قرار گرفته است.
     
این مسئول خاطرنشان کرد: این اقدام با انگیزه ادای دین به مردم و کمک به دستگاه سلامت کشور انجام شده و تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.
   
نعمتی گفت: پرسنل خدوم و زحمتکش نیروگاه نکا هم‌زمان با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی برای انجام رسالت خطیر تولید و تأمین پایدار برق کشور، هم‌زمان با تعمیرات اساسی و دوره‌ای واحدهای نیروگاه در کنار کادر درمانی استان مازندران برای کمک به مردم ایستادند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 417627

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417627/توليد-اهدای-1-7-میلیون-ليتر-محلول-ضدعفونی-توسط-نيروگاه-نكا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com