کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم اخذ تست کرونا از پرسنل عملیاتی شهرداری

17 فروردين 1399 ساعت 16:15

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: روز گذشته از همه پرسنل شورای شهر تست کرونا گرفته شده اما باید از همه پرسنل خط مقدم عملیات مقابله با کرونا در شهرداری نیز این تست اخذ شود.



به گزارش بلاغ، احمد مسجد جامعی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در صف مقدم مقابله با کرونا قرار دارند، گفت: از سوی دیگر رانندگان حمل و نقل عمومی، تاکسی، اتوبوس، کارگران فضای سبز، پسماند، کارگران میوه و تره بار، متصدیان فروشگاه شهروند و نظافت گران شهر نیز در خط مقدم مقابله با کرونا هستند؛ اما کمتر از آنها یاد می‌شود.
وی با بیان این که یک مسجد با حداقل 50 نمازگزار تعطیل می‌شود؛ اما آیا مترو، اتوبوس با این که حجم بیشتری از مسافران را جابجا می‌کنند نباید تعطیل شوند؟ گفت: هزینه‌های پر خطر ادامه فعالیت این گونه افراد را چه کسی می‌دهد؟
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این که روز گذشته از کارکنان شورا تست کرونا گرفتند و از این بابت متشکریم گفت: اما باید از همه پرسنل که در خط مقدم هستند نیز تست کرونا گرفته شود آیا کسی به راننده تاکسی توجه می‌کند؟ آیا افرادی که کیسه‌های زباله بیمارستانی را جابجا می‌کنند مورد توجه قرار می‌گیرند؟
وی افزود: وقتی برای خاکسپاری فردی که مبتلا به کرونا بوده به بهشت زهرا می‌رویم می‌گویند که تعداد کمی در مراسم تشییع شرکت کنند و با فاصله یک و نیم متر از یکدیگر و سه متر از قبر بایستند اما برای کسانی که خاکسپاری را انجام می‌دهند فکری کرده‌ایم؟
مسجدجامعی با بیان این که برخی خاموش و سر به زیر در این روزهای کرونایی مشغول به فعالیت هستند، گفت: ضمن ارج نهادن به قدر و منزلت الهی اقدامشان باید تقدیر شایسته‌ای از این افراد صورت گیرد و می‌ببنید که می‌گویند چند نفر از رانندگان تاکسی یک راننده خودرو سرویس و تعدادی از رانندگان اتوبوس مبتلا به کرونا شده‌اند و باید امکانات خاصی به آنها بدهیم.
وی افزود: باید نیروهای خدماتی که جان باخته کرونا نیز هستند به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرند.
 


کد مطلب: 417624

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417624/لزوم-اخذ-تست-کرونا-پرسنل-عملیاتی-شهرداری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com