کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات فراخوان تبادل دانشجو میان دو دانشگاه علامه و "رمز" آلمان اعلام شد

17 فروردين 1399 ساعت 15:00

فراخوان ثبت نام تبادل دانشجو بین دو دانشگاه علامه طباطبایی و رمز آلمان برای دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد.



به گزارش بلاغ، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد، با توجه به همکاری‌های سازنده میان این دانشگاه و "دانشگاه رمز" در کشور آلمان  امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه درچارچوب طرح تبادل دانشجو به مدت یک یا دو نیم سال تحصیلی فراهم شده است.
بر این اساس،  اشتغال به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی در مقاطع دکتری، ارشد یا کارشناسی زبان‌های خارجی، داشتن میانگین نمرات بالای 18 برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالای 17 برای دانشجویان مقاطع دکتری از مهمترین شرایط شرکت در فراخوان فوق است.
ضمن این که تسلط به زبان انگلیسی یا آلمانی امکان ارائه مدرک معتبر داشتن صلاحیت علمی و اخلاقی که به تایید دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برسد نیز از دیگر شرایط حضور در دانشگاه رمز آلمان است.
دانشجویان و  متقاضیان ثبت نام در فراخوان طرح تبادل دانشجو بین دو دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه رمز آلمان برای شرکت در فراخوان فوق باید مدارک کارنامه، مدرک زبان، تکمیل فرم شرکت در دوره‌های دانش افزایی و دو توصیه نامه علمی و اخلاقی از دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه را در سایت بارگذاری کنند.
براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی مدارک مورد نظر برای ثبت نام در فراخوان فوق به صورت آنلاین وهم با پست به  دانشگاه رمز باید ارسال شود و این مدارک باید تا پایان اردیبهشت ماه 99 به مقصد رسیده باشد.
همچنین دانشجویان پسر مشمول خدمت برای دریافت مجوز خروج از کشور باید به ساختمان بهشتی واقع در دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کند و مسئولیت پذیرفتن وثیقه بر عهده متقاضیان است.
 


کد مطلب: 417614

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417614/جزئیات-فراخوان-تبادل-دانشجو-میان-دو-دانشگاه-علامه-رمز-آلمان-اعلام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com