تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۱۷۶۱۰
زمانی که می‌خواهیم یک کسب و کار اینترنتی ایجاد کنیم، علاوه بر محتوایی که قرار است ارائه دهیم یا محصولاتی که می‌خواهیم بفروشیم، مواردی دیگری هم هست که باید به آنها توجه داشته باشیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام ایران سرور، برای مثال نام دامنه‌ای که قرار است ثبت کنیم، بهتر است مطابق با برند ما باشد. اما امروز قصد نداریم تا در مورد دامنه صحبت کنیم. می‌خواهیم به شما در انتخاب بهترین هاست های ایران سرور کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید و به این صورت فرآیند خرید هاست را برای شما آسان‌تر کنیم.
یکی از وب سایت‌هایی که هاست و خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهد، ایران سرور است. در این متن به بررسی هاست های ایران سرور خواهیم پرداخت و به شما تفاوت هر هاست را با دیگری می‌گوییم.
هاست وردپرس ایران سرور

اولین هاستی که از ایران سرور به شما معرفی می‌کنیم، هاست های وردپرس می‌باشد. این هاست با بهره‌مندی از تکنولوژی وب سرور LiteSpeed دارای سرعت بالایی در پردازش وب سایت شما می‌تواند داشته باشد و همانطور هم که از اسم آن پیداست، این هاست برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار مناسب خواهد بود. 
در یک فروشگاه اینترنتی، سرعت و آپتایم یا پایداری هاست حرف اول را می‌زند، ایران سرور همواره سعی کرده است که در هاست های وردپرس خود، بهترین سرعت را به کاربران خود ارائه دهد.  یکی دیگر از مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که روی سرورهای هاست اشتراکی وردپرس ایران سرور، تراکم کمتر است تا سرعتی که به کاربران ارائه داده می شود، بیشتر باشد.
هاست لینوکس ایران سرور
یکی دیگر از خدمات هاست های اشتراکی ایران سرور، هاست لینوکس است. هاست های لینوکس ایران سرور برای وب سایت‌هایی که با دروپال، وردپرس، جوملا، وی بولتن و دیگر سیستم‌های مدیریت محتوای مبتنی بر PHP/MySQL، طراحی می شوند، پیشنهاد می‌شود.
شاید برای شما این سوال به وجود آید که هاست لینوکس چه تفاوتی با هاست وردپرس دارد، سه مورد از بزرگترین تفاوت های هاست لینوکس ایران سرور با هاست وردپرس ایران سرور به شرح زیر است:
۱- هاست وردپرسی ایران سرور برای میزبانی از یک محیط وردپرسی طراحی شده و با استفاده از کشینگ چند لایه بر روی سرور هایی قدرتمند، سرعت شما به شدت افزایش خواهد یافت.
۲- تعداد سایت های میزبانی شده بر روی سرور اصلی به مراتب کمتر است و به همین دلیل شما می توانید از میزان منابع بیشتری بهره جویید.
۳- تعبیه یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب‌پذیری‌های بزرگ وردپرس جلوگیری می‌کند و ایمنی بالاتری را به سایت وردپرسی شما می‌بخشد.
هاست ویندوز ایران سرور
یکی دیگر از سرویس‌هایی که ایران سرور ارائه می‌دهد، سرویس هاست ویندوز است. این سرویس بیشتر برای وب سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند از زبان برنامه نویسی مانند ASP.Net استفاده کنند و یا برای سیستم‌های مدیریت محتوایی مناسب است که از این زبان استفاده می‌کنند.
از مزیت‌های هاست های ویندوز ایران سرور: استفاده از جدیدترین نسخه وب سرور IIS، Windows Server، .NETFramework و زبان برنامه نویسی ASP.NET به همراه سرورهای قدرتمند است که باعث بهره‌وری حداکثر شما در استفاده از هاست ویندوز خواهد بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما