کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملایی: لغو انتخابی المپیک اتفاق خوبی نبود

17 فروردين 1399 ساعت 12:40

بانوی ملی پوش قایقرانی ایران گفت: با لغو انتخابی المپیک معلوم نبود فدراسیون جهانی بر چه اساس نفرات را انتخاب می‌کرد اما اکنون با تعویق المپیک شانس برگزاری مسابقات هم بیشتر شده است.



به گزارش بلاغ، نازنین ملایی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت تمرینی خود پس از تعطیلی اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: وقتی اردوی تیم ملی اواخر سال پیش به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، آقای فرزام سرمربی تیم ملی، با فدراسیون صحبت کرد و ما دستگاه ارگومتر  و دیگر وسایلی که احتیاج داشتیم را به خانه بردیم و ادامه تمرینات خود را در خانه انجام دادیم، از این رو افت نداشتیم.
او ادامه داد:اگر تمرینات را به همان قدرت قبل ادامه ندهیم، دور بودن از اردوی تیم ملی تاثیر منفی دارد اما اگر حالا که مربی بالای سرمان نیست و از طریق فضای مجازی تمرین می‌دهد سعی کنیم تمرینات را همانند قبل انجام دهیم دیگر تاثیر منفی نخواهد داشت.
قهرمان آسیا در مورد تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر لغو انتخابی المپیک تصریح کرد: لغو انتخابی المپیک اتفاق خوبی نبود چون معلوم نبود فدراسیون جهانی بر چه اساس نفرات را انتخاب می‌کند و ممکن بود انتخابی انجام دهد که خیلی عادلانه نباشد. اگر مبنا را مسابقات قهرمانی قاره‌ها ۲۰۱۹ قرار می‌داد خیلی از ورزشکاران در رشته‌هایی شرکت کرده بودند که برای کسب سهمیه نبوده است. از این رو با تعویق المپیک شانس برگزاری انتخابی المپیک بیشتر شد اما  هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.
بانوی پاروزن ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تعویق المپیک به نفع او بوده است یا خیر، تاکید کرد: نمی‌توان گفت تعویق المپیک به نفع ماست یا نه چون هر کسی برنامه ریزی خودش را داشت اما الان که به تعویق افتاده است می‌توانیم به این مساله با دید مثبت نگاه کنیم و برای سال آینده با قدرت بیشتری آماده می‌شویم. البته در حال حاضر مهم‌تر از المپیک و مسابقات فعلا سلامتی کل مردم ایران و جهان است.  
او در مورد اینکه اگر فدراسیون جهانی هر زمانی بخواهد انتخابی المپیک را برگزار کند آمادگی آن را دارد یا خیر، گفت: فدراسیون جهانی هر زمانی بخواهد مسابقه را برگزار کند مشکلی نیست چون حداقل یک یا دو ماه قبل از آن اعلام می‌کند. از طرفی سیستم تمرینی که آقای فرزام به ما می‌دهد به گونه‌ای است که هر زمان، آمادگی این را داشته باشیم که در رویدادی شرکت کنیم.
ملایی در مورد نگرانی خود مبنی بر مبتلا نشدن به ویروس کرونا گفت: من هم مثل بقیه افراد نگرانی‌های داشتم اما با رعایت مسائل بهداشتی، قرنطینه کردن خودم در خانه و ندیدن خیلی از اقوام و دوستان تا امروز تلاش کردم که از این ابتلا به این ویروس پیشگیری کنم. از خانواده‌ام نیز خدا را شکر کسی دچار این بیماری نشده و امیدوارم آمار مبتلایان روز به روز کمتر شود.
 


کد مطلب: 417600

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417600/ملایی-لغو-انتخابی-المپیک-اتفاق-خوبی-نبود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com