تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۱۷۵۵۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به انجام بیش از 13 هزار مورد بازرسی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان از پلمب بیش از یک‌هزار و 500 واحد صنفی متخلف طی این ایام خبر داد و گفت: بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل است و تنها صنوف اعلام شده، مجاز به فعالیت هستند.
۰
plusresetminus
پلمب بیش از 1500 واحد صنفی متخلف در تعطیلات نوروزی /تعطیلی بازار تا 20 فروردین ادامه دارد
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد 13 هزار و 275 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است.

وی افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 380 پرونده تخلف تشکیل که جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به تعداد یک‌هزار و 585 مورد پلمب واحدهای صنفی طی این مدت در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این واحدهای صنفی که عمدتاً قبل از پلمپ به صاحبان آن‌ها تذکر داده شده بود با تکرار تخلف، پلمپ و تعطیل شده‌اند.

قوانلو عمده عناوین تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت ،عدم رعایت مسائل بهداشتی و سایر تخلفات صنفی عنوان و اعلام کرد: بازرسان این سازمان، بازار استان را کاملا رصد کرده و با هر گونه تخلف اقتصادی در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را صورت خواهند داد.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل بوده و فقط واحدهای سوپرمارکت، فروشگاه گوشت قرمز و مرغ، فروشگاه های بزرگ فروش اقلام اساسی خانوار، میوه فروشی‌ها و نانوایی‌هایی که از قبل به آن‌ها اجازه‌ی فعالیت داده شده است، مجاز به تداوم فعالیت می‌باشند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن تقدیر از متصدیان واحدهای صنفی بابت تعطیلی بازار با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی صادره، یادآور شد: تاکنون برای حمایت از فعالان اقتصادی و اصناف تصمیمات مناسبی از سوی هیات دولت اتخاذ شده است.

قوانلو متذکر شد: راجع به فعالیت بازار و واحدهای صنفی بعد از تاریخ 20 فروردین ماه، در روزهای آینده تصمیم گرفته خواهد شد که از طریق مجاری رسمی به سمع و نظر شهروندان استان رسانیده خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴