کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونا آزمایش مناسبی برای نشان‌دادن سیاست‌های ضد بشری آمریکا به دنیاست

16 فروردين 1399 ساعت 14:50

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکایی ها از یک سو شعار بشردوستی سرداده و از سوی دیگر مانع کمک به ایران برای مقابله با کرونا می شوند. این رفتار به خوبی گویای سیاست های ضدحقوق بشری آنان است.



به گزارش بلاغ، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو ، درباره درس هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کروناویروس بگیرند، بیان کرد: امروز مطالبی در خصوص شیوع ویروس کرونا مطرح شده مبنی بر اینکه این امکان وجود دارد که شیوع این ویروس به نوعی حمله بیولوژیکی باشد که از سوی کشورهای استکباری علیه بشر طراحی شده و نوعی جنگ است. هنوز قطعیت این موضوع ثابت نشده است اما اگر چنین باشد، این اقدام جنایتی علیه بشریت بوده که پستی کشور سازنده آن را نشان می دهد.
وی در ادامه اظهار کرد: اما در چنین شرایطی که دنیا با این ویروس مواجه است، بشردوستی و انسان دوستی حکم می کرد همه کشورها به ویژه کشورهای برخوردار و توسعه یافته به ویژه آمریکا و اروپا برای مقابله و نابودی این ویروس با سایر کشورها همکاری کنند. اما نه تنها کمک نکردند بلکه آمریکایی ها با تحریم حوزه بهداشت و درمان مانع ورود وسایل بهداشتی و درمانی سایر کشورها به ایران شد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: این رفتارها سیاست ضدبشری آمریکا را به تصویر کشید و نشان داد که در عمل برای حقوق بشر ارزشی قائل نیستند. از یک سو شعار بشردوستی سرداده و از سوی دیگر مانع کمک به کشورها برای مقابله با کرونا می شوند.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: این ویروس فرصت مناسبی برای معرفی آمریکا بود و پس از نابودی این ویروس اولویت باید تکیه بر ظرفیت متخصصان، دانشمندان، جوانان و نیروهای انقلابی داخل کشور باشد. باید از ظرفیت های داخلی برای بازسازی و سازندگی کشور استفاده شود.
بهرام نیا در پایان با تاکید بر اینکه با نگاه به داخل می توان مشکلات حوزه های مختلف را برطرف کرد، افزود: در این مدت مردم، مسئولان، بسیج، سپاه و ارتش و تمام ارکان حاکمیت پای کار آمده و خداروشکر در امکانات پزشکی از خیلی کشورهای پیشرفته جلوتر هستیم. ان‌شاءالله از این مرحله نیز عبور می کنیم.
 


کد مطلب: 417541

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417541/کرونا-آزمایش-مناسبی-نشان-دادن-سیاست-های-ضد-بشری-آمریکا-دنیاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com