تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۱۷۵۳۴
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه‌خانم زهرا زاده حسن» مادر گرامی شهیدان معزز «علی، عباس و محمد امیرحسین پور» را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
 
 انا لله و انا الیه راجعون
 خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسین پور
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه‌خانم زهرا زاده حسن» مادر گرامی شهیدان معزز «علی، عباس و محمد امیرحسین پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سید محمدعلی شهیدی
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

عباس و محمد امیرحسین پور درهشتم آذر ۱۳۴۵ و نهم مرداد ۱۳۴۹ چشم به جهان گشودند و در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شلمچه و ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای هشت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس و گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد میزبان پیکر شهیدان عباس و محمد امیرحسین پور است.
برادر بزرگ‌تر جانباز ۷۰ درصد علی حسین پور در یکم فروردین ۱۳۴۱ متولد و در عملیات رمضان منطقه کوشک از ناحیه چشم، پا و صورت مجروح شد و پس از سال‌ها تحمل مجروحیت در پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ در قم به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش در گلزار شهدای علی ابن جعفر شهر خون و قیام قم در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید حسین پور پس از جنگ تحمیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه هرمزگان بود و در سالهای اخیر نماینده جامعه المصطفی العالمیه در کشورهای شرق آسیا بود.
همچنین داماد این خانواده شهید حمیدرضا مختار زاده در یکم خرداد ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود و در یکم اردیبهشت ۱۳۶۶ شهد شهادت را نوشید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴