تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۱۷۵۳
روزها که از کوچه پس کوچه های شهرم می گذرم، جنگ زرگری بزرگان شهرم را براحتی بر در و دیوار آن حس می کنم که خوی سیاست ورزی های عده ای معدود بر آن جا خوش کرده است.
۰
plusresetminus
جنابان مسئول؛با آبروی یک شهر بازی نکنید!
بلاغ-چقدر سخت است در جایی زندگی کنی و ببینی برخی ها براحتی بر سر بیت المال معامله می کنند اما دریغ از یه جرعه جسارت و شهامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهان !
چقدر سخت است در جایی زندگی کنی و ببینی ، کسانی که باید امین و امانت دار باشند بخاطر منفعت های شخصی خود و اقوام خود در برابر بی برنامه گی ها دست درازی ها یی که بیت المال می شود سکوت می کنند و در گاهی اوقات حمایت هم می کنند !
چقدر سخت است در شهری زندگی کنی و ببینی برخی ها سر روزهایی که مسئولند بی تفاوت عبور می کنند و جالب تر اینکه  بر سر آن معامله می کنند اما کسی نیست یا بهتر بگوییم شهامت در برخی ها مرده که بخواهند از آنها استنطاق کنند!
چقدر سخت است در شهری زندگی کنی و ببنی که برخی ها می بینند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است ، چه زد و بندهایی پشت پرده برای منافع شخصی نه یک شهر صورت می گیرد اما خود را بخواب می زنند و انگار همه چی آرومه و...!
چقدر سخت در شهری زندگی کنی و به افرادی اعتماد کنی که شاید لیاقت اعتماد کردن مردم به آنها را ندارند و تنها برای بقای خود دست و پا می زنند و برای این دوستان هدف وسیله را توجیح می کند حال به هر قیمتی  ...!
ما این روزها اندراحوالات برخی ها مانده ایم که برخی امورات و حرف ها و ادعا برای آنها اثبات شده است اما همچنان سکوت اختیار می کنند ، این سوت وبی تفاوتی ها چه معنا و مفهومی دارد ؟
کسانی که وعده اصلاح دادن ، کسانی که وعده پیگیری امورات مردم را دادن امروز آنها را چه شده است که انگار نه انگار ، آیا این رفتا آنها مصداق همان ضرب المثل قدیمی است که ... از پل گذشت دیگر تمام شد ؟
نه عزیزان محترم بدانید که معامله کردن بر سر وقت و مال مردم ، بازی کردن با سرمایه های مردم ، وقت گذرانی بی برنامه ی یک مسئول اینها مصداق بارز خیانت در امانت است و همانطور که می دانید خیانت در امانت گناه نابخشودنی است که جبران آن براحتی میسر نخواهد افتاد.
برخی ها که امروز بر مسند ریاست یک شهر تکیه زده و عاشقانه آن را دوست می دارد بداند مردم ما خوب می فهمند کاری نکنند که نگاه مردم نسبت به آنها عوض شود ، دو روز ریاست ، دو روز مسئول بودند و بالای مجلس نشستند فردای قیامت به همان اندازه باید پاسخگو باشید ، کمی جسارت و شهامت داشته باشید و با آبروی یک شهر بازی نکنید مردم به شما اعتماد کردند کمی به خود بیاید تا به کی مردم یک شهر باید در آتش ندانم کاری ها ، بازی های سیاسی شماهایی که مسئولید بسوزند ؟
روزها که از کوچه پس کوچه های شهرم می گذرم، جنگ زرگری بزرگان شهرم را براحتی بر در و دیوار آن حس می کنم که خوی سیاست ورزی های عده ای معدود بر آن جا خوش کرده تا همچنان در پستی و بلندی های نامناسب آن بالا و پایین بروم و دریغ از اهل دلی که ...!
می گویند هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است پس هنوز فرصت جبران وجود دارد و از هر اهل دلی که مسئولیتی در این شهر دارد تقاضا می شود نسبت به دغدغه های مردم حساس باشد و نسبت به بیت المال این شهر برنامه داشته باشد و فرصت خیانت را از فرصت طلبان منع کند که خیلی زود دیر می شود .
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
اسهال طلبان در شهر مانور سياسي ميدهند...
feedback
Iran, Islamic Republic of
gholi
اون وقتی که باید در انتخاب شوراها دقت می کردید نکردید حالا دیگه دیر شده ..هر کسی داره خر خودش رو از پل می گذرونه ..بیچاره مردم ..تاکی باید بسوزند....
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتضی
وقتی سر یک بهار نارنج باهم نمی سازن و فرودگاه شده توپ بیس بال ...آقا ول کن بزن کانال دیگه ..حالمون سیاست بازی بهم ریخته ...مثل سگ جون بکن واسه یه لقمه نون ..طرف ماشین صدمیلیونی و خونه چند میلیاردی و ...اینا از درد امثال ما چی می فهمن...
feedback
Iran, Islamic Republic of
امید
خود کرده را تدبیر نیست.. کاسه چه کنم به دست گرفتن مشکلی رو حل نمی کنه ..
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴