تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۵۲۴
یکی از چالش‌هایی که همواره برای مدیران سایت‌ها و متخصصان سئو در زمینه اینترنت وجود دارد، دریافت بازدید مناسب و ترافیک کافی از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام کلیک اول، مجموعه کلیک اول به عنوان اولین سیستم هوشمند ارائه دهنده افزایش ورودی گوگل، در این متن شما را راهنمایی می‌کند تا با رعایت چند نکته ساده و اصولی، جایگاه سایت خود در گوگل را بهبود بخشید.
افزایش ورودی گوگل به این دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث پیشرفت و بهبود رتبه یک وب‌سایت در مقایسه با رقبای آن می‌شود و همواره بهترین بازخورد و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را برای سایت فراهم می‌آورد.
ثبت وب سایت در سرچ کنسول گوگل
اولین گامی که باید برای افزایش ورودی گوگل سایت خود بردارید، این است که آدرس سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید. به این وسیله ربات‌های گوگل سریع‌تر با سایت شما آشنا شده و صفحات سایت شما را بررسی خواهند کرد.
ایجاد نقشه سایت
نقشه سایت یکی از مواردی است که می‌تواند به شناسایی تمامی لینک‌ها و صفحات سایت به گوگل نقشی مهم و اساسی ایفا کند. شما می‌توانید به کمک وب‌سایت‌هایی که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند، نقشه سایت خود را بسازید و آن را به سرچ کنسول گوگل معرفی کنید.
همچنین اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید، امکانات و افزونه‌های خاصی بدین منظور برای ایجاد و مدیریت نقشه سایت برای شما وجود دارد.
تعیین موقعیت مکانی و زبان وب سایت
از جمله موارد ساده و ابتدایی که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو و بهینه‌سازی محلی سایت شما داشته باشد، تعیین موقعیت جغرافیایی و زبان سایت است. شما با انجام ۳ فعالیت می توانید این مسئله را به گوگل بفهمانید و ربات‌های گوگل را در آشنایی با زبان و موقعیت سایت خود یاری کنید.
۱- وارد شدن به سرچ کنسول و انتخاب زبان و کشور موردنظر
۲- استفاده از ویژگی‌های dir و lang مناسب در تگ html سایت
۳- استفاده از meta geo
تولید محتوای اختصاصی و مداوم
مهمترین عاملی که می‌تواند وجه تمایز شما از رقبا و استقبال کاربران از سایت شما باشد، تولید محتوای اختصاصی است. محتوا می‌تواند به صورت متنی، عکس، ویدیو، جدول و ... مورد استفاده قرار بگیرد اما چیزی که اهمیت دارد، کیفیت و اختصاصی بودن محتواست که گوگل نسبت به آن توجه ویژه ای دارد.
هنگامی که محتوای سایت شما به‌روز، با کیفیت و مناسب با نیاز کاربران باشد، تاثیر بسیار زیادی بر روی بهبود جایگاه سایت و افزایش ورودی از طریق موتور جستجوی گوگل خواهد گذاشت.
تجربه نشان داده تولید محتوایی با بیش از ۱۵۰۰ کلمه و استفاده اصولی از کلمات کلیدی، می‌تواند تاثیر شگرفی در جایگاه سایت و افزایش بازدید سایت شما داشته باشد.

تولید محتوای اصولی
استفاده از Rich Snippets
هدف از استفاده از ریچ اسنیپت ها (Rich Snippets)، تنها افزایش ورودی گوگل و همچنین افزایش CTR سایت می باشد. روش‌هایی مانند ستاره‌دار کردن مطالب وب سایت در گوگل و یا نمایش سوالات متداول در نتایج جستجو، باعث می‌شود که توجه کاربر نسبت به سایت شما افزایش پیدا کرده و با کلیک بر روی لینک سایت در جستجوی گوگل، موجب افزایش ترافیک سایت شما شود.
فعالیت در شبکه های اجتماعی
امروزه شبکه‌های اجتماعی عضوی جدانشدی از زندگی اکثر مردم به شمار می‌رود. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش نرخ کاربران، فعالیت درست و اصولی در شبکه‌های اجتماعی و قراردادن اطلاعاتی مانند لینک، توضیحات و شماره تماس در این شبکه هاست. مجموعه این فعالیت‌ها نه تنها به صورت مستقیم باعث افزایش مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما می‌شود، بلکه از جمله پارامترهای گوگل در زمینه سئو و بهینه سازی سایت به شمار می‌رود و می‌تواند باعث افزایش ورودی سایت شما از طریق گوگل شود.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
استفاده از سیستم تبلیغات در گوگل
یکی از روش‌های بسیار زودبازده و تضمینی که می‌تواند در افزایش ترافیک سایت شما از گوگل بسیار موثر باشد، استفاده از سرویس گوگل ادوردز است.
گوگل ادوردز از جمله سرویس‌های قابل ارائه به وسیله شرکت گوگل است که شما را قادر می‌سازد از طریق پرداخت هزینه‌ای در صفحه نتایج گوگل دیده شوید. در واقع گوگل ادوردز عبارت است از سیستمی که گوگل به منظور کمک به شما در راستای بازاریابی خدمات یا محصولات شما در موتور جستجوی گوگل و نیز وب سایت های وابسته به آن گسترش داده است.
در شیوه تبلیغاتی گوگل ادوردز، متن تبلیغ در نتایج جستجوی گوگل برای کوئری های مرتبط به نمایش در می‌آید. تبلیغات در گوگل ادوردز طبق سیستم پرداخت در ازای کلیک (PPC) انجام می‌شود. این جمله بدان معناست که شما می‌توانید به وسیله سرمایه‌گذاری و مزایده در یک سری از عبارت‌ها جایگاه تبلیغ را معین کرده و فقط هنگامی هزینه پرداخت کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک انجام داده باشد. به این ترتیب شما در ازای پرداخت هزینه شاهد افزایش ورودی گوگل برای وب سایت خود خواهید بود.
وب سایت کلیک اول همچنین امکان ثبت سفارش تبلیغات در گوگل را به شکل ویژه ای برای مدیران سایت ها فراهم آورده است.
استفاده از سیستم هوشمند کلیک اول
همانطور که می‌دانید، از جمله راهکارهای موثر در راستای افزایش ورودی گوگل و بهبود ctr سایت ، اقدام به خرید ورودی گوگل است. سیستم افزایش ورودی گوگل کلیک اول است که به شما کمک می کند با تعیین دقیق کلمه کلیدی، تعداد بازدیدکننده و زمان حضور آن ها بر روی سایت، یک ترافیک بسیار طبیعی با کاربران ایرانی برای سایت خود فراهم آورید که می تواند یک فاکتور جانبی و کمک کننده برای سئوی سایت شما به شمار برود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴