تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۵۱۷
آیا ایجاد یک شرکت جدید به این معنی نیست که همه چیز به سرعت و با دشواری زیاد اتفاق بیافتد؟ آیا شرکت‌های جدید، بر اساس انتخاب‌های سخت، کار سخت و ساعت‌های کاری بی‌پایان بنا نشده‌اند؟ اما این‌ها افسانه است. اگر می‌خواهید به موفقیت در تجارت برسید، به این نوع روش‌ها اعتنا نکنید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام روکیدا، واژه "سخت" را در نظر بگیرید. این واژه اغلب حاکی از چیزی جدی و دشوار است. کاری که فکر می‌کنیم سخت است، در واقع کاری است که معمولاً نمی‌خواهیم انجام دهیم. اگر چیزی برای ما جدید باشد، معمولاً کاری است که ما نمی‌دانیم چگونه انجام دهیم.
در سایت فناوری روکیدا، علاوه بر انتشار روزانه تعداد زیادی نقد و بررسی فناوری‌های جدید و فهرست برترین‌های فناوری، موضوع مدیریت کسب و کار را در دنیای واقعی بررسی می‌کنیم. شرکت جدید شما، باید بر اساس کاری باشد که دوست دارید انجام دهید و در آن پیشرفت کنید. اگر شرکت جدید شما، کاری است که می‌خواهید انجام دهید، با یادگیری بیشتر می‌توانید سختی را از بین ببرید.
با این تفاسیر، چطور باید یک مقیاس درست برای مدیریت استارتاپ خود مشخص کنید؟ شاید داستان‌های جالبی از کارآفرینان جوان شنیده باشید که به کمک پیش‌بینی‌ها، حامیان و سرمایه اولیه مناسب، گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند. اما روش‌های هوشمندانه‌تری وجود دارد که برای همه استارتاپ ها در هر سنی که باشید مناسب است. یکی از این روش‌ها، شروع با سرعت پایین است.

استارتاپ‌هایی که به آهستگی کار خود را شروع می‌کنند، سازمان‌هایی هستند که خودشان تأمین کننده مالی خودشان هستند و عجله چندانی برای رسیدن به اهداف مالی سریع ندارند. بدون شک، برای اینکه یک سازمان، پایدار بماند، نیاز به سود مستمر دارد. اما می‌توان استارتاپ‌هایی را ایجاد و رهبری کرد که به آهستگی با گذشت زمان توسعه یافته و با منابع و زمان بنیانگذار خود سازگار باشد. 
چگونه این نوع استارتاپ‌ها آهسته، بر بازارهای مورد نظرشان تأثیر می‌گذارد؟ این سازمان‌ها بر روی اهداف بزرگ جوامعی که در آن خدمت می‌کنند و همچنین اهداف فرد کارآفرین، تمرکز دارند. با شروع آهسته، کارآفرینان در هر سنی می‌توانند:
برای حل مشکلات، روش‌های جدید را برای ایجاد شبکه‌های تجاری و اجتماعی مدلسازی کنند.
به رقیبان و جامعه خود نشان دهند برای حل مسائل، چگونه باید پرطراوت و چالاک عمل کرد.
اطلاع‌رسانی و آموزش به جوامع، راجع به مسائلی که علاقه مند هستند.
این نوع مشارکت‌ها، نقطه مقابل عجله هستند. نیاز است با آموزش کارآفرینی راه حل‌های پایدار آماده شوند. مهم‌تر از آن، کارآفرین باید وقت بگذارد و مسائل را درک کند.
اگر به استارتاپ جدید خود به چشم یک مسابقه ماراتن نگاه کنید، نه مسابقه دو سرعت، می‌توانید ایده‌ها و نگرش‌هایی را که به شما در موفقیت طولانی مدت کمک می‌کند، عملی کنید. هر گونه عجله برای عرضه محصول به بازار را نادیده بگیرید. شما می‌توانید با سرعت خود، شرکت خود را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید با زمانبندی مناسب، آن را گسترش دهید. اگر بر اساس زمانی که دیگران به شما دیکته کرده‌اند، زندگی کنید، از تعریف دیگران برای کارهای خود استفاده خواهید کرد، نه نقشه‌ها و خواسته‌های خودتان.

نقشه اولیه خود برای مدیریت کسب و کار را تنظیم کنید
اجازه دهید این بررسی، شما را در مسیرهای جدید به چالش بکشد، نه همان مسیرهای قدیمی. چه چیز نوظهوری وجود دارد؟ چه چیزی جذابیت بیشتری دارد؟ از خود بپرسید:
در زندگی شما، چه قسمت هایی نیاز به پیشرفت دارد؟
چه چیزی، شما را از نحوه انجام برخی کارها عصبانی می‌کند؟
چه چیزی شما را می ترساند؟ یا دیگران را می‌ترساند؟ چگونه این مسئله را برطرف کنید یا کاهش می‌دهید؟
در زندگی کاری شما، چه کارهایی با معیارهای شما همخوانی ندارد؟
در کجای زندگی شما، مشاغل و سازمان‌هایی را مشاهده می‌کنید که قسمت هایی را حذف می‌کنند که بر عملکرد آنها تأثیر منفی دارد؟
به چه مشکلات یا مسائلی علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که دیگران با دسترسی به اطلاعات شما، از آن سود می‌برند؟
آیا در زندگی شما اتفاقی افتاده تا برای کاری مهم، داوطلب شوید؟ آیا می‌توانید دیدگاه متفاوتی برای بهبود آن مسائل اتخاذ کنید؟
شما می‌توانید با ارائه خدمات مؤثر به بازار، بدون توجه به سن و سال، یک رهبر باهوش باشید. فناوری، ابزار دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی. این‌ها از مواردی هستند که معمولاً افراد با سن بالا، از آن فراری هستند. شما باید به سمت این فناوری‌ها بروید و چیزهای زیادی یاد بگیرید. سرعت را کم کنید و از ابزار فرهنگی و دیجیتالی مدرن بهره ببرید.

آیا قرار است با این تجارت آهسته، حسابی پولدار شوید؟ امکانش هست. اما آنچه مسلم است این که شما یک شغل بادوام برای خود ایجاد کرده‌اید.
ایجاد یک شرکت جدید کوچک، به سرمایه وحشتناکی نیاز ندارد. مردم مهارت و سرمایه های فراوانی دارند، اما اغلب به آن اهمیت نمی دهند: زمان، صبر، درک عمیق از یک موضوع و داشتن دیدگاهی وسیع تر. اگر به شکل صحیح انجام شود، شرکت کوچک شما می‌تواند بهترین امنیت اقتصادی برای شما باشد. از همه مهمتر، شما می‌توانید یک اقتصاد جدیدتر، بهتر و امن تر ایجاد کنید که به کل جامعه سود برساند.
این کار سختی نیست، فقط کمی جدید است. پس با سرعت آهسته حرکت کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴