تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۱۷۴۹۵
مهلت ارسال آثار به دومین کنگره شعر «نرجسیه» با محوریت حضرت نرجس خاتون (سلام الله علیها) مادر مکرمه حضرت صاحب الزمان(عج) تا ۲۲ فروردین‌ماه تمدید شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دومین کنگره شعر «نرجسیه» با محوریت حضرت نرجس خاتون (سلام الله علیها) مادر مکرمه حضرت صاحب الزمان(عج) به همت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌‌شود.
[دومین کنگره شعر نرجسیه برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا ۸ فروردین‌ماه]
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دومین کنگره شعر «نرجسیه» با محوریت حضرت نرجس خاتون (سلام الله علیها) مادر مکرمه حضرت صاحب الزمان(عج) به همت مجمع شاعران اهل بیت (ع) برگزار می‌‌شود.
براساس این گزارش، این کنگره با رویکرد اصلی مدح و منقبت حضرت نرجس خاتون «سلام الله علیها» در تمامی قالب‌های شعر کلاسیک و آزاد برگزار می‌شود. بخش ویژه این کنگره نیز منظومه سرایی زندگانی ایشان در قالب مثنوی و بحرطویل است.
علاقه‌مندان پیش از این تا ۸ فروردین ماه فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند که براساس اعلام دبیرخانه، این مهلت تا 22 فروردین‌ماه تمدید شد. علاقه‌مندان در هربخش امکان ارسال ۵ اثر را دارند که در نهایت در بخش اصلی، ۳ جایزه ۳۰ میلیون ریالی به ۳ شاعر برگزیده و در بخش ویژه نیز دو جایزه  ۲۰ میلیون ریالی به ۲ شاعر برگزیده اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی: narjesiye@gmail.com و یا  از طریق پیامرسان‌های واتساپ و تلگرام به شماره  ۰۹۰۵۳۳۵۲۴۳ ارسال کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴