کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غربالگری حدود ۳۲ هزار نفر در مبادی ورودی بروجرد

15 فروردين 1399 ساعت 16:20

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۳۱ هزار و ۸۲۵ نفر در مبادی ورودی شهرستان غربالگری شدند.



به گزارش بلاغ، محمد کرمی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح غربالگری و تب سنجی با شعار در خانه بمانیم از ۱۷ اسفندماه سال گذشته اجرا و در ۱۳ فروردین ماه سال جاری در حوزه جمعیت هلال احمر به پایان رسید.
وی ادامه داد: این طرح با حضور بیش از ۵۰ نفر از نجاتگران حوزه امداد و نجات و بیش از ۵۰ نفر از نیروهای واحد جوانان و داوطلبان اجراء شد که در این بازه زمانی ۳۱۸۲۵ نفر و ۷۹۵۶ خودرو در ۳ پست غربالگری در میدان آیت الله بروجردی، میدان زائران کربلا و میدان شهید سردار سلیمانی اشترینان غربالگری شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد از کلیه کسانی که در این طرح حضور داشتند اعم از معاونت استاندار و رئیس ستاد کرونا شهرستان، اعضاء محترم شورای تامین، دستگاه های همکار، شبکه بهداشت، نیروهای انتظامی و نظامی، اداره راه و ترابری و حوزه مقاومت بسیج و همچنین از پرسنل و کارکنان، نجاتگران، نیروهای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: از مردم تقاضا داریم ضمن ارج نهادن به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و رعایت آن جهت ریشه کن شدن این ویروس، در خانه بمانیم و از جان عزیزانم به اینگونه حفاظت نماییم.
 


کد مطلب: 417485

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417485/غربالگری-حدود-۳۲-هزار-نفر-مبادی-ورودی-بروجرد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com