تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۴۵۳
باشگاه‌های فرانسوی به فدراسیون فوتبال و مقامات این کشور پیشنهاد دادند که با از سرگیری تمرینات موافقت کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از لوپاریزین، شیوع ویروس کرونا در فرانسه و کشورهای اروپایی و جهان باعث تعطیل کامل فوتبال و رقابت‌های ورزشی شده است.
تعطیلی فوتبال باعث شده است تا زیان و ضرر زیادی به باشگاه‌های بزرگ و کوچک اروپایی وارد شود و با وجود آنکه چند هفته‌ای از تعطیلی لیگ می‌گذرد اما  هنوز سرنوشت نهایی مشخص نیست و خبری هم از کشف واکسن کرونا و یا کمتر شدن دامنه گسترش نیست.
باشگاه‌های فرانسوی در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال نوشتند خواستار موافقت با از سرگیری تمرینات خود شدند تا بیشتر از این دچار ضرر و زیان مالی نوشتند.
به نوشته لوپاریزین باشگاه‌ها در  این نامه خود پیشنهاد دادند که بازیکنان را در محل تمرین و مسابقه تا پایان لیگ قرنطینه کنند و اجازه هیچ گونه خروجی را به آن‌ها ندهند.
پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تاکید کرد که تنها با اجازه و چراغ سبز مقامات بهداشتی و دولت می‌توانند اجازه ادامه لیگ را صادر کنند و تا الان چنین اجازه‌ای داده نشده است.
فرانسه به همراه ایتالیا، اسپانیا و آلمان بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را در بین کشورهای اروپایی دارند و شمار مبتلایان و قربانیان به این ویروس در فرانسه روز به روز در حال افزایش است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما