فرمانده دریابانی مازندران اعلام کرد

کشف و ضبط بیش از 3 هزار و 600 رشته دام غضروفی

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۱۷۴۳۷
فرمانده دریابانی استان مازندران از کشف و ضبط بیش از سه هزار و 600 رشته دام غضروفی در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان استان مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف و ضبط بیش از 3 هزار و 600 رشته دام غضروفی
سیدتقی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی برای برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه ناامنی و برخورد با صیادان غیرمجاز در دستور کار دریابانان است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از صید غیرمجاز و قاچاق ماهیان خاویاری در سطح حوزه استحفاظی و همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان با برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

فرمانده دریابانی مازندران تصریح کرد: دریابانان این استان، با اجرای گشت‌های دریایی از ابتدای سال فصل صید و صیادی، موفق به کشف و ضبط بیش از سه هزار و 600 رشته دام غضروفی در آب‌های دریای مازندران شدند.

حسینی با اشاره به اينکه فعاليت صيادان غيرمجاز موجب ضربه به منابع آبزی کشورمان و انقراض گونه‌های مختلف ماهیان دريايی می‌شود، افزود: دريابانان مازندران در اين رابطه از ابتدای سال فصل صید و صیادی بیش از پنج هزار عدد کرف و 25 هزار متر طناب صیادی غیرمجاز و 280 شاخه لنگر کشف و ضبط کردند. 

وی با قدردانی از زحمات دریابانان که در برقراری نظم و امنیت دریا تلاش می‌کنند و موفق به کشف و ضبط ادوات صیادی شده‌اند گفت: این موضوع موجب تقویت صلابت نیروهای دریابانی در سطح حوزه استحفاظی می‌شود.

فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام این نیرو برای مقابله با ویروس کرونا، اظهارکرد: لازم است از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران و نیروهای امدادی و حافظان سلامت قدردانی کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: دریابانان استان مازندران در مبارزه و مقابله با این ویروس، در هر میدانی که نیاز باشد با سرعت و قاطعیت، حضور داشته و تا آخرین لحظه در کنار هموطنان به خصوص مرزنشینان می‌مانند.

وی تصریح کرد: امروز مرزبانی ناجا برای مقابله با این ویروس منحوس تمام توان خود را برای حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان به‌کار گرفته و همانند ایجاد امنیت در مرزها، تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند و با فعالیت‌های جهادی گروه‌های جهادی مرزبانی، در حفظ سلامت جامعه تلاش خواهد کرد.

فرمانده دریابانی مازندران یادآور شد: بلافاصله پس از شیوع این ویروس برای پیشگیری و مقابله با آن، قرارگاه زیستی استان فعال و با اتخاذ تصمیمات سلسله مراتب فرماندهی، با تمام توان امکانات سخت‌افزاری و لجستیکی وارد میدان عمل شده است.

حسینی ادامه داد: برنامه‌ریزی مشترکی با شبکه بهداشت و درمان استان برای اجرایی کردن طرح بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و این یگان با برپایی و ایجاد ایستگاه‌های تریاژ برای سنجش تب عموم مردم و همچنین ضدعفونی معابر عمومی در سطح شهر و اماکن دولتی و نظامی به صورت روزانه توانسته اقداماتی را در این راستا انجام دهد.

وی افزود: جهادگران امنیت دریابانی استان، مراکز درمانی و بیمارستان‌های فوق تخصصی و تخصصی قلب استان، بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و امیر مازندرانی را ضدعفونی و گندزدایی کردند؛ همچنین تعداد زیادی از کلانتری‌های حوزه استحفاظی، مبادی ورودی و خروجی استان از جمله ساختمان‌های پلیس راهور، تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها، نهادهای خصوصی و بهزیستی از جمله مرکز عطر گل یاس که محل نگهداری کودکان و ایتام بی‌سرپرست است و بسیاری از مراکز و معابر عمومی گندزدایی و ضدعفونی شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴