تاریخ انتشارجمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۱۷۴۲۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از تحت پوشش قرار گرفتن تمامی کارگران میدانی، روزمزد و دستفروشان استان برای دریافت بسته معیشتی دولت خبر داد و گفت: در روزهای آینده اطلاعات این کارگران جمع بندی خواهد شد و در اسرع وقت برای دریافت بسته معیشتی معرفی می‌شوند.
۰
plusresetminus
کارگران میدانی، روزمزد و دستفروشان مازندران بسته معیشتی می‌گیرند+ جزئیات
به گزارش بلاغ، مهدی رازجویان در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: بر حسب دستور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران تصمیم داریم به دلیل آسیب به اقشار کم درآمد ناشی از شیوع ویروس کرونا تمامی کارگران روزمزد یا میدانی و دستفروشان سطح استان را برای برخوداری از بسته معیشتی دولت معرفی کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه سرشماری و ثبت مشخصات این کارگران و دستفروشان به تمامی شهرداری‌های ابلاغ و تکلیف شده است، افزود: در روزهای آینده  اطلاعات این کارگران جمع بندی خواهد شد و در اسرع وقت برای دریافت بسته معیشتی معرفی می‌شوند.

معاون  هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین به شرایط دستفروشان برای معرفی پوشش بسته معیشتی اشاره و خاطرنشان کرد: منظور ما دستفروشانی است که به صورت روزانه و غیر ثابت در بازارهای سنتی و یا معابر عمومی شهر به گذران امور می‌پردازند و شامل بازاریان نمی‌شود. 

رازجویان ادامه داد: تمامی کارگران روزمزد و دستفروشانی که از سوی شهرداری‌ها معرفی می‌شوند راستی آزمایی مالی خواهند شد تا صلاحیت آنان برای برخورداری از بسته معیشتی محرز شود. 

وی بیان کرد: این قشر از جامعه اولویت نخست برای دریافت کمک معیشتی هستند چراکه منابع درآمدی آنان فصلی و به شدت آسیب پذیر است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: برای حمایت هر چه بیشتر اقشار آسیب پذیر به تمامی شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف تکلیف کرده‌ایم تا کمک‌های خیرین و منابع مختلف را به سوی اقشار کم درآمد هدایت کنند و اولویت را این قشر قرار دهند. 

رازجویان متذکر شد: شیوع ویروس کرونا در استان مازندارن که از حدود 40 روز پیش آغاز شد، بیشترین تاثیر را بر مشاغل کم درآمد مانند کارگران روزمزد و دستفروشان داشته است.

وی یادآور شد: این ویروس که از همان ابتدا بازارهای محلی و مشاغل خرد وابسته به گردشگری را تعطیل کرد، موجب بیکاری هزاران نفر در استان مازندران شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴