تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۹
یکی از اصلاح طلبان در صفحه فیس بوک خود با بیان نکاتی تعجب برانگیز حملات و انتقاد تندی را از حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم به زبان آورد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،یکی از اصلاح طلبان در صفحه فیس بوک خود با بیان نکاتی تعجب برانگیز حملات و انتقاد تندی را از حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم به زبان آورد.
بنا بر این گزارش بهروز شجاعی که از عناصر فعال جریان اصلاح طلبی می باشد و همچنین در انتخابات شورای شهر در لیست این جریان سیاسی حضور داشت در فیس بوک خود با اشاره به گروگان گرفتن 5 مرزبان ، وظیفه حسن روحانی را عذرخواهی در قبال اتفاقات رخ داده دانست و نوشت: دولت تدبیر و امید بدون شک در به گروگان گرفتن این پنج مرزبان، به درازا انجامیدن گروگانگیری و شهادت دانایی فر مقصر است.
وی افزوده است: آن طور که از شواهد امر مشخص است دولت آنطور که باید و شاید این گروگانگیری را جدی نگرفت و همه امکانات و... ظرفیت‌های خود را برای آزادی این پنج فرزند ایران زمین بسیج نکرد، آزادی این پنج نفر نیازمند یک کار دقیق دیپلماتیک و اطلاعاتی بود و کم از مذاکرات ژنو نبود اما تلاش های صورت گرفته بیشتر بر روی دوش یک وزارتخانه بود. دولت و شخص رئیس جمهور باید از ملت ایران و به ویژه خانواده ای این عزیزان عذرخواهی کند.
وی همچین در ادامه دیگر نهاد ها و دستگاه هایی را که تلاش برای ازادی 5 گروگان کرده اند را متهم به سنگ اندازی در کار دولت عنوان می کند و خواستار معرفی انان به مردم می شود !!
این کاندیدای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر  در ادامه با استنباطی تعجب برانگیز خواستگار برگزاری نماز جمعه اهل سنت در تهران شده و در این رابطه نوشته است:  نقش علمای اهل سنت و به ویژه مولوی عبدالحمید در بازگشت این مرزبانان به وطن غیرقابل انکار است، امیدوارم مسئولان نظام با این اتفاق در سیاست‌های خود نسبت به اهل سنت و اقلیت‌های مذهبی تجدیدنظر کنند، داشتن یک مسجد در پایتخت و برگزاری نماز جمعه اهل سنت در پایتخت کوچکترین کاری است که باید برای جبران این لطف بزرگ کرد.
گفتنی است بهروز شجاعی از آخرین نفرات حاضر در لیست اصلاح طلبان به سر لیستی مسجد جامعی رئیس فعلی شورای شهر در انتخابات اخیر بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰