تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۳۷۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ از غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم سیمرغ در حاشیه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
۰
plusresetminus
90 درصد مردم سیمرغ توسط بسیج برای کرونا غربالگری شدند
به گزارش بلاغ، جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه سیمرغ در مقابله با کرونا می‌توان‌ به غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد.
 
 وی افزود: اجرای این طرح با هدف در نظرگرفتن تأکید مقام معظم رهبری و عمل به وظایف انقلابی انجام شد و تا از بین رفتن ویروس کرونا ادامه دارد، به طوری که بسیج با تمام توان خود در کنار مردم به منظور حفظ سلامت مردم خواهد بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ به تولید بیش از ۱۵ هزار ماسک در ۶۷ کارگاه تولیدی متمرکز خانگی اشاره کرد که علاوه بر آن توزیع بسته‌های بهداشتی شامل؛ ماسک، دستکش، مایع ضد عفونی‌کننده و گان به صورت رایگان در ادارات، ارگان‌ها، مراکز درمانی و شهروندان انجام و همچنین بیش از ۳۲۱ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.
 
جمشیدی تصریح کرد: ضدعفونی معابر و محله‌های این شهرستان از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون صورت گرفت که در راستای انجام این کار، تاکنون بیش از ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی در طی چند نوبت برای ضدعفونی و گندزدایی در کل شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی و بسیجیان استفاده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در طی همکاری بسیجیان با نیروی انتظامی، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرستان سیمرغ اجرا شد، امیدواریم با یاری خداوند، توجهات ائمه اطهار و با مشارکت مردم عزیز و رعایت و عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی هر چه زودتر براین بحران غلبه کنیم تا برگ زرینی دیگر بر افتخارات ملت ایران افزوده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰