بسیج مهندسین عمران در میدان مقابله با کرونا؛

توزیع 4 هزار و 300 ماسک و گان بین مردم و بیمارستان‌های مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۳۷۰
سازمان بسیج مهندسین عمران‌ومعماری مازندران با اقدامات جهادی در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستند و تاکنون توانستند 4 هزار و 300 ماسک و گان بین مردم و بیمارستان‌های مازندران توزیع کنند.
۰
plusresetminus
توزیع 4 هزار و 300 ماسک و گان بین مردم و بیمارستان‌های مازندران
به گزارش بلاغ، با شیوع ویروس کرونا اقشار مختلف مردم برای کمک به یکدیگر و کمک به وزارت بهداشت برای از بین رفتن این ویروس دست همت را بالا زدند و وارد میدان شدند.
 
یکی از اقشاری که همیشه در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و مشکلات در کنار مردم بوده است بسیج بوده که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور هم وارد میدان شد و در زمینه ضدعفونی شهر و روستا، تهیه لوازم بهداشتی و حتی کمک به بیماران کرونایی و خانواده آنها و موارد دیگر اقدام کرده است.
 
یکی از مجموعه‌های بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری است که این سازمان در استان مازندران در خصوص مبارزه با ویروس کرونا با بکارگیری 50 نفر از بسیجیان در سطح کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری برای فعالیت جهادی توزیع ماسک در مناطق محروم و کسبه و... فعالیت داشت.
 
سازمان بسیج مهندسین همچنین در ضد عفونی اماکن و خیابان‌ها توسط تعدادی از مهندسین بسیجی داوطلب در سطح شهرستان ساری نیز مشارکت کرد.
 
تامین 2 هزار عدد ماسک توسط کانون بسبج مهندسین عمران و معماری بابلسر و توزیع در بین ادارات و شهرستان، تامین ۷ توپ پارچه توسط انجمن مهندسین خیر بسیج مهندسین عمران و معماری استان جهت تولید ماسک نیز از دیگر اقدامات این سازمان در استان بوده است.
 
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با در اختیار قرار دادن ۴ دستگاه خودرو شخصی مهندسین، در توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی توسط گروه جهادی بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان بابل با همکاری قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز مشارکت کرد.
 
تهیه 500 عدد شیلد و 300 عدد گان توسط خیرین کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ساری و‌ تحویل به بیمارستان امام(ره) ساری و تهیه و توزیع دو هزار عدد ماسک توسط بسیجیان کانون بسبج مهندسین عمران و معماری بهشهر از جمله اقدامات این سازمان در شهرستان‌ها بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عباسی
خدا به همه تلاشگران عزت و سلامتی بده.
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴