فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میاندورود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و جامعه هدف شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میاندورود
جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشارکت آحاد مردم برای مقابله با آن، اظهار کرد: بسیجیان میاندورودی نیز برای کمک به شکست این ویروس پای کار آمدند و با تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن شهرها و روستاها در حال فعالیت برای نابودی این ویروس هستند.
 
وی به اجرای طرح قرنطینه و فاصله اجتماعی اشاره کرد و گفت: بسیجیان میاندورودی با همکاری نیروی انتظامی و شورا و دهیاری‌ها اقدام به ایجاد ایستگاه کنترل ورودی و خروجی شهرها و روستاها کردند و در بعضی نقاط به وسیله دستگاه تب سنج، تست مربوطه نیز از افراد عبوری گرفته می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: بسیجیان و پاسداران در سپاه شهرستان میاندورود در جنگ بیولوژیک و میکروبی در مقابله با ویروس کرونا با حضور یک هزار و 700 بسیجی در قالب مدافعان سلامت، سفیران سلامت، ستاد پشتیبانی سلامت، ناظران سلامت در حال فعالیت هستند.
 
اصغری با بیان اینکه برای ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاهای میاندورود 65 هزار لیتر محلول ضدعفونی توزیع شد، افزود: با استفاده از ظرفیت بسیجیان تعداد 58 هزار عدد ماسک تولید و به همراه بروشور آموزشی بین مردم شهرستان توزیع شد.
 
وی با اشاره به اجرای قرنطینه خانگی مردم و از بین رفتن درآمد کارگران فصلی و روزمزد و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، تصریح کرد: برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌هایی که دچار این بیماری شدند تعداد 800 بسته معیشتی بین جامعه هدف مشخص شده توزیع شد.
 
اصغری همچنین از توزیع دو هزار و 200 عدد اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: با همکاری و فعالیت شبانه روزی بسیجیان، 30 هزار ماسک دیگر در حال تولید است تا بین مردم شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما