تکذیب ناطق نوری به شایعات اخیر انتصاب فرمانداران؛

در انتخاب فرمانداران نظر دادم دخالت نکردم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۰
هم آقای فرزانه و هم آقای خنجری را شخص آقای استاندار برای شهرستان های محمودآباد و نور انتخاب کردند و ما دخالتی در این موضوع نداشتیم و هیچ وقت هم در این مورد موضوعات دخالت نخواهیم کرد.
۰
plusresetminus
در انتخاب فرمانداران نظر دادم دخالت نکردم
به گزارش بلاغ، پس از انتخاب فرمانداران شهرستان های نور و محمودآباد و طرح شایعاتی مبنی بر دخالت برادران ناطق نوری در این انتخاب ها،با احمد ناطق نوری نماینده سابق مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم کلام شدیم.ما حصل گفتگوی مازنی نیوز با احمد ناطق نوری را در زیر بخوانید:
حاج آقا شایعاتی شده است مبنی بر اینکه برادران ناطق نوری در انتخاب فرمانداران نور و محمودآباد دخالت داشتند.چه صحبتی در این مورد دارید؟
با توجه به فرمایش حاج آقا علی اکبر ناطق نوری که گفتند در این موضوعات دخالتی نداشته باشید بنده این موضوع را تکذیب میکنم.هم آقای فرزانه و هم آقای خنجری را شخص آقای استاندار برای شهرستان های محمودآباد و نور انتخاب کردند و ما دخالتی در این موضوع نداشتیم و هیچ وقت هم در این مورد موضوعات دخالت نخواهیم کرد.پس از انتخاب آقای فرزانه برای شهرستان محمودآباد،از بنده نظر خواستند و با توجه به شناختی که از ایشان داشتیم،گفتم آدم توانمندی هستند.
نظرتان در مورد این دو انتخاب چگونه است؟
آقای فرزانه آدم توانمندی هستند،شهردار بودند و در کل آدم کارنامه داری هستند و مسئولین شهرستان محمود آباد و خانواده معظم شهدا نیز ایشان را تائید کرده اند.آقای خنجری هم از بچه های جانباز هستند و حضور در ستاد انتخاباتی شخصی غیر از آقای دکتر روحانی دلیل نمی شود که انتخاب ایشان را درست ندانیم.
با توجه به اینکه حضرتعالی از مسئولینی بودید که همواره به مردم خدمت کردید و جایگاه مناسبی بین مردم دو شهرستان نور و محمود آباد دارید،چه توصیه ای به فرمانداران جدید این دو شهرستان می کنید!؟
ابتدا که امیدوارم مبارک شان باشد و از آنها می خواهم که با مرم مهربان باشند.به فکر کارهای اجرائی باشند تا اینکه به سیاسی بازی و سیاسی کاری فکر کنند.گروهی و جناحی فکر نکنند و با خدمت به مردم ،نشان دهند که انتخاب شان از سوی استاندار کار درستی بوده است.
مازنی نیوز نوشت:یاد آور می شویم حاج احمد ناطق نوری در پایان عنوان کردند از لحاظ سنی،قانوناً دیگر نمی توانند برای دوره بعد مجلس شورای اسلامی،کاندیدای انتخابات شوند.لذا این سخن ایشان پاسخی بر صحبت های بعضی اشخاص مغرضی است که با طرح شایعاتی،سعی بر تخریب جایگاه ایشان در بین مردم داشتند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ساروی
یه خورده از نماینده های مردم ساری و میاندرود یاد بگیرین، واسه همه چی نظر میدن حتی توی انتخاب بخشداران هم دخالت می کنن، راستی نماینده یکی از شهرهای شرق استان هم برای انتخاب روابط عمومی و کارشناس یکی از واحدها هم نظر میده، یعنی یه جورایی به مدیر حکم می کنه...!
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴