تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۱۷۲۹۸
فرماندار سوادکوه از تعطیلی کلیه بوستان ها، تفرجگاه های رسمی و غیررسمی این شهرستان در روز طبیعت خبر داد.
۰
plusresetminus
تعطیلی تفرجگاه‌ها و بوستان‌های سوادکوه در روز طبیعت
سعید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تعطیلی کلیه بوستان ها، تفرجگاه های رسمی و غیررسمی در روز طبیعت خبر داد و اظهار کرد:پیرو مصوبه فاصله گذاری اجتماعی و پویش در خانه می‌مانیم پارک های جوارم، آزادمهر، منطقه تفریحی دریاچه شورمست، ورودی جنگل بهمنان در منطقه کسلیان، ورودی آلاشت، ورودی محمدآبادسنگده به طور کامل مسدود است.
 
وی با بیان اینکه تمام خودروهای ورودی به مناطق ذکر شده تحت پایش و نظارت نیروی انتظامی، یگان حفاظت منابع طبیعی و دهیاران قرار می‌گیرد، افزود: در روز چهارشنبه ۱۳ فروردین تیم گشت بازرسی نیروی انتظامی کنار رودخانه فعال و از پهن کردن بساط سیزده بدر جلوگیری می‌شود. 
 
فرماندار سوادکوه با اشاره به حمایت و همکاری خوب مردم این شهرستان با پویش در خانه می‌مانیم، خاطرنشان کرد: با همراهمی مردم شریف شهرستان اقدامات پیشگیرانه خوبی انجام شده است در همین راستا از کلیه سمن ها و دلسوزان منطقه خواهشمندیم با ادامه حمایت و همکاری با نیروی انتظامی و ماموران ما را در طرح فاصله گذاری اجتماعی یاری رسانند.
 
یزدانی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران عصر امروز موظف هستند با اعلام عمومی از طریق بلندگوهای مساجد روستا از مردم درخواست کنند در خانه بمانند، افزود: اهالی روستاهای سوادکوه از پذیرفتن مهمان در باغ شخصی خود نیز اجتناب کنند. 
 
وی در پایان از مردم شهرستان‌های همجوار تقاضا کرد از ورود به شهرستان سوادکوه خودداری کرده که در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه می‌شوند و با افراد خاطی که از قانون سرپیچی می‌کنند با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴