کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیپی: به جای تعطیلی این فصل، فصل آینده را فشرده‌تر کنید

12 فروردين 1399 ساعت 14:20

سرمربی ایتالیایی می‌گوید رقابت‌های فصل جاری باید هر طور شده به پایان برسد و فصل آینده فشرده‌تر برگزار شود.



به گزارش بلاغ، به نقل از گاتزتادلواسپورت، مارچلو لیپی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا، نظر خود را در مورد تعلق یا از سرگیری رقابت‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به اشتراک گذاشت. این سرمربی باسابقه که در دو مقطع هدایت تیم ملی فوتبال چین را نیز بر عهده داشت معتقد است به جای تعطیلی رقابت‌ها در فصل جاری، باید رقابت‌های فصل آینده به صورت فشرده برگزار شود و در فصل جاری بازی‌ها ادامه یابد و چند هفته باقی مانده نیز به پایان برسد. 
لیپی که با ایتالیا قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد گفت: من بر این عقیده هستم که رقابت‌های لیگ باید انجام شوند و این برای همه است. ما باید ببینیم چه موقع آن‌ها می‌توانند به اتمام برسند - در ماه اگوست یا سپتامبر. سپس فصل بعد متراکم‌تر خواهد شد. این بهترین راه‌حل ممکن است. من می‌دانم که یک بازی بدون تماشاگر برای فوتبال خوب نیست، اما وقتی چنین فرصتی وجود نداشته باشد، می‌توانید مسابقات را به صورت رایگان از طریق تلویزیون نشان دهید.  بهترین شرایط این است که بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود و به صورت رایگان برای مردم پخش شود و بازی‌ها تا پایان برگزار شوند و در ادامه برای فصل بعد زمان کافی است تا رقابت‌ها را به صورت فشرده‌تر برگزار کنند. 
این صحبت‌ها در حالی مطرح است که هنوز تصمیمی برای ادامه رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا گرفته نشده است و رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نیز به همین خاطر لغو شده است.
 


کد مطلب: 417282

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417282/لیپی-جای-تعطیلی-این-فصل-آینده-فشرده-تر-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com