تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۲۶۸
شهردار تهران با صدور ابلاغیه‌ای به مناطق ۲۲ گانه اعلام کرد که کسب و کارهای دانش بنیان می‌توانند تا پایان شرایط کرونایی در ساختمان‌های مسکونی فعالیت کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود نوشت: با صدور بخشنامه شهردار تهران حضور کسب و کارهای دانش بنیان و فناورانه در ساختمان‌های مسکونی توسط شهرداران مناطق تسهیل خواهد شد.
وی با انتشار بخشنامه پیروز حناچی نوشت: این اقدام بارها در همین شبکه اجتماعی دنبال شد.
به گزارش ایسنا، در نامه حناچی به شهرداران مناطق ۲۲ گانه آمده است: با توجه به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به این که لایحه هدایت و حمایت از زیست‌بوم نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار دارد، مقتضی است شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این گونه کسب و کارها حمایت کنند بنابراین کلیه شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و خلاق مورد تایید معاونت علمی ریاست جمهوری، شتاب‌دهنده‌ها، شرکت‌های استارتاپ و نوپای دارای مجوز از معاونت علمی ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای شهر مجاز به استقرار در اماکن با کاربری مسکونی و بهره مندی از تسهیلات بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به شرط عدم ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین مستقر در ساختمان هستند.
وی نوشت: این شرکت‌ها به شرط نداشتن مزاحمت مجاز هستند تا زمان خاتمه شرایط بحرانی حداکثر به مدت سه ماه به فعالیت خود ادامه دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷