تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۲۵۶
مهاجم بارسلونا در ماه‌های اخیر از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پاسخ‌های کوبنده‌ای به مدیریت باشگاه داده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از آس، مدت‌ها پیش لیونل مسی در یک مصاحبه رادیویی پاسخ کوبنده‌ای به خاویر  فائوس، نایب رییس باشگاه بارسلونا داد. این عضو تیم کاتالانی به تمدید امضای قرارداد در هر شش ماه معترض بود. مسی در این رابطه گفت: "فائوس چیزی از فوتبال نمی‌داند و دوست دارد باشگاه را مانند یک شرکت اداره کند". اکنون مهاجم آرژانتینی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند تا پیامش را به شخص یا اعضای مورد نظر بفرستد. او از زبانی خشک و قاطع بهره می‌برد و نیازی نیست در میان جملات به دنبال انگیزه واقعی تیم بود. 
ستاره آبی اناری‌ها برای دومین بار در این فصل است که از طریق اینستاگرامش به عنوان یک کاپیتان عمل می‌کند. نخستین‌بار در فوریه اتفاق افتاد که پاسخ اریک آبیدال را به تندی داد. مدیر ورزشی بارسلونا در یک مصاحبه اعلام کرد که بازیکنان در زمان مربیگری ارنستو والورده خیلی تمرین و تلاش نمی‌کردند. مسی به سرعت پاسخ آبیدال را در صفحه شخصی‌اش داد. مهاجم آرژانتینی نوشت: صادقانه بگویم دوست ندارم چنین کارهایی را انجام بدهم اما هر کسی مسوول کارهایش است و باید در این زمینه تصمیماتی بگیرد. زمانی که درباره بازیکنان صحبت می‌شود باید اسم برده شود و نام همه بازیکنان خدشه‌دار نشود. 
در چنین شرایطی خوسپ ماریا بارتومئو مجبور شد وارد این جریان شود تا شرایط را آرام کند. با این حال حتی دو ماه هم آرامش مدیریت طول نکشید و بارتومئو مجبور شد همه بازیکنان را دور هم جمع کند و به آن‌ها توضیح بدهد که صفحه‌های اجتماعی که علیه برخی از بازیکنان بارسا می‌نویسند را نمی‌شناسد. مسی این ماجرا را "خیلی عجیب" توصیف کرد.
ستاره آرژانتینی دوباره از اینستاگرامش بهره برد تا پاسخ قاطعی به مدیریت بدهد. او از این فرصت بهره برد تا اعلام کند ۷۰ درصد دستمزدشان در روزهای بحران کرونا کاهش یافته است. مسی نوشت: درون باشگاه افرادی بودند که ما را زیر ذره‌بین قرار داده بودند و تلاش می‌کردند ما را تحت فشار قرار دهند تا کاری را انجام دهیم که همیشه می‌کردیم. این رفتار ما را شگفت زده کرد.
باشگاه کاتالانی در حالی دوباره ضربه محکمی از مسی خورد که هر روز فاصله میان بازیکنان و مدیریت آشکار و بیش‌تر می‌شود. هم‌چنین ستاره آرژانتینی یک پاسخ سرد و حساب شده داد. کاپیتان بارسلونا از  کلمات به جا و مناسب استفاده کرد.
این شرایط مدیریت بارتومئو را وارد بحران جدی کرد و همانطور که جرارد پیکه عنوان کرد اگر باشگاه تاکنون تحمل کرده به لطف کسب نتایج تیم نخست بوده است. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴