تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۱۷۲۴۳
رئیس بازار ماهی ساری از قیمت امروز انواع ماهی دریایی و پرورشی در بازار خبر داد و گفت: در صورت تمدید فصل صید، بازار ماهی تا 20 فروردین باز می‌باشد.
۰
plusresetminus
قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی در بازار مازندران
مجتبی فرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  اظهار کرد: بازار‌ماهی ساری هر ساله از نیمه مهر آغاز و در نیمه فرورین سال بعد و همزمان با پایان فصل صید به‌کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: بازار‌ماهی ساری با بیش از 130 باب مغازه و با وسعت 3.5 هکتار، بزرگ‌ترین بازار‌ماهی کشور است که با 3.5 میلیارد تومان هزینه در سال 1391 و با حضور رئیس وقت شیلات کشور افتتاح شد.

رئیس بازار ماهی ساری خاطرنشان کرد: طی سال کاری 98-99 نزدیک به 80 درصد واحدهای صنفی این بازار فعال بود و استقبال نسبتا خوبی هم از این بازار به نسبت سالیان گذشته شد.

فرزادی در خصوص قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی طی روز جاری گفت: در بازار امروز هر کیلو ماهی سفید دریایی 45 هزار تومان، فیتوفاک پرورشی 12 هزار تومان، کپور پرورشی 26 هزار تومان است.

وی ادامه داد: هر کیلو ماهی قزل‌آلا 36 هزار تومان و سالمون نیز 40 هزار تومان است.

رئیس بازار ماهی ساری اعلام کرد: قیمت ماهی طی سال کاری 98-99 تقریبا بین 10 تا 20 درصد افزایش پیدا کرد، اما با شیوع کرونا ویروس و کاهش تقاضا، قیمت‌ها متعادل شد.

فرزادی در خصوص امکان تمدید فصل صید پاسخ داد: بنا بر شنیده‌ها، چند شرکت زمان صید را 5 روز تمدید کردند و در صورت انجام صید، بازار ماهی نیز تا 20 فروردین باز می‌باشد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴