رئیس سازمان صنعت مازندران خبر داد

اهدای 700 هزار ماسک به مدافعان سلامت مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۱۷۲۳۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تخصیص 700 هزار ماسک اهدایی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل خبر داد و گفت: این سهمیه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی به مدافعان سلامت استان اهدا شده است تا جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان به کارگیری شود.
۰
plusresetminus
اهدای 700 هزار ماسک به مدافعان سلامت مازندران
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، تعداد 700 هزار ماسک از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان مازندران اختصاص یافته است.

وی با اعلام این خبر افزود: پس از شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک در کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت مبادرت به واردات برخی از این اقلام به کشور کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، واردات ماسک به کشور را تاکنون حدود 11 میلیون عدد عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با وزارتخانه داشته، موفق به اختصاص سهمیه 550 هزار ماسک سه لایه و 150 هزار عدد ماسک N95 برای استان شده‌ایم.

قوانلو بیان کرد: این تعداد سهمیه مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بوده که 400 هزار ماسک سه لایه و 88 هزار و 750 عدد ماسک N95 سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به‌صورت کامل جذب و مقرر شد تا یکی- دو روز آینده سهمیه باقیمانده دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز وارد استان شود.

وی در پایان یادآور شد: این سهمیه که اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدافعان سلامت استان می‌باشد، جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان است، تا بتوانیم قدردان گوشه‌ای از زحمات ایثارگران حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان باشیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴