تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۲۲۱
قسمت ۵ سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه ۱۱ فروردین در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود. قسمت‌های این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان رویا تیموریان و پدرام شریفی از بازیگران این سریال هستند.
در خلاصه سریال «هم گناه» که اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است، آمده: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانهای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که....
جهت دانلود قانونی قسمت‌های این سریال روی لینک‌های زیر کلیک کنید.
دانلود قسمت پنجم سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه ( همه قسمت‌های منتشر شده )
چرا حلال دانلود؟
بر خلاف سایت‌های فروش اشتراکی نمایش فیلم و سریال که لایسنس فیلم مربوطه تنها یک بار توسط آنها خریداری و به هزاران نفر فروخته می‌شود! کلیه فایل‌های این سامانه توسط شرکت پخش کننده سریال، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته‌اند و تمامی مبالغ پرداختی توسط درگاه مالی اختصاصی آن‌ها دریافت و مستقیما به حساب تولید کننده فیلم واریز می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما