کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رایمون تجربه آینده

11 فروردين 1399 ساعت 13:20

تیم طراحی و مهندسی رایمون اولین و تنها برند تولید کننده سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)، خانه هوشمند، اتوماسیون خانگی، سیستم‌های هوشمند مراکز تجاری، اداری، مسکونی و بیمارستان هوشمند در ایران است.



به گزارش بلاغ، بنابر اعلام رایمون، هوشمند سازی ساختمان در واقع اتوماتیک کردن و از کنترل دستی خارج کردن کلیه ادوات و تجهیزات مصرفی ساختمانی که جنبه راحتی دارد گفته می‌شود.
هوشمند سازی ساختمان
برای رفاه، آسایش، زیبایی و مدرن بودن ساختمان می‌توان به  شبکه‌ها، حسگرها و پردازشگرهایی جهت رسیدن به اهداف ایمنی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، گزارش گیری و اهداف مدیریتی جهت ساختمان‌های اداری ، صنعتی و مسکونی اشاره کرد.

ساختمان هوشمند
ساختمان هوشمند ساختمانی است شامل محیطی فعال و مقرون به صرفه، به وسیله تجمیع کردن عناصر اصلی یعنی سیستم‌ها، ساختار، سرویس‌ها و مدیریت و ایجاد رابطه‌ای یکپارچه میان آنها که می‌تواند به صورت مستمر نسبت به وضعیت‌های متغیر محیط عکس‌العمل نشان داده و خود را با آنها وفق دهد و همچنین به ساکنین ساختمان این اجازه را می‌دهد که از منابع موجود به صورت موثرتری استفاده کرده، امنیت و آرامش آنها را افزایش دهد.

خانه هوشمند
خانه هوشمند رایمون، افتخار دارد با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، ادوات سیستم مدیریت هوشمند ساختمان را از بهترین قطعات و با دانش مهندسی نوین متانسب با نیاز جامعه ایرانی و الزامات محیطی و با استفاده از پروتکل مدباس طراحی، مهندسی و تولید کند.


 


کد مطلب: 417220

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417220/رایمون-تجربه-آینده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com