تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۲۱۱
مدیرکل شیلات مازندران با اعلام اینکه کرونا صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران حدود 48 درصد کاهش داد، تصریح کرد: تاکنون میزان صید ماهی استخوانی نزدیک به 3هزار تن رسید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، ولی‌الله محمدزاده امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: فصل صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران از 20 مهر ماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل صید ماهی استخوانی در دریای مازندران تمدید می‌شود، افزود: بعید به نظر می‌رسد زمان صید ماهی استخوانی در دریای مازندران تمدید شود.
مدیرکل شیلات مازندران بیان کرد:  تجربه گذشته شیلات نشان داده که بیشترین میزان صید ماهی‌های استخوانی مربوط به دو ماهه پایانی فصل صید یعنی از اواسط بهمن تا اواسط فروردین است که متاسفانه امسال صیادان مازندرانی این دوره را از دست دادند.
این مسؤول با اعلام اینکه کرونا صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران حدود 48درصد کاهش داد، تصریح کرد: تاکنون میزان صید ماهی استخوانی نزدیک به 3هزار تن رسید.
محمدزاده با اشاره به اینکه درحال حاضر یک‌سوم صیادان مازندران در دریا فعال هستند، خاطرنشان کرد: باتوجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی تنها یک سوم صیادان مازندران فعال هستند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴