تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۷۱۹۳
سرمربی تیم هندبال کازرون گفت: در شرایط شیوع کرونا ما هم با تعطیلی لیگ موافقیم و سلامت بازیکنان مهمتر از برگزاری لیگ برتر است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، امین رهسپار سرمربی تیم هندبال کازرون در گفت و گو ، در مورد نیمه تمام ماندن لیگ برتر ۹۸ با نظر رییس فدراسیون در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: با شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا ما هم با تعطیلی لیگ موافقیم. در این شرایط سلامت بازیکنان و مسئولان مهمتر از برگزاری لیگ است. لیگ برتر هر ساله برگزار شده، سال‌های بعد هم انجام خواهد شد، ولی اگر برای بازیکنی اتفاقی بیفتد و یا سلامت او به خطر بیفتد جبران ناپذیر است.
وی ادامه داد: ما هم با نظر رییس فدراسیون هندبال مبنی بر نیمه تمام ماندن لیگ ۹۸ موافقیم. امیدوارم پاکدل با درآیتی که دارد بهترین تصمیم را بگیرد تا سلامت جامعه و ورزشکار به مخاطره نیفتد. آرزو می‌کنم که هر چه زودتر این بیماری از جامعه جهانی برود تا همه در آرامش و سلامت زندگی کنند. 
رهسپار در پاسخ به این سوال که تصمیم باشگاه برای اعزام تیم کازرون به جام باشگاه‌های آسیا چیست گفت: در حال حاضر تیم کازرون بعد از مس کرمان در رده دوم جدول قرار دارد. برای اعزام به جام باشگاه‌ها مدیرعامل باید تصمیم بگیرد. هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است. امیدوارم که اگر قرار به حضور نماینده ایران در جام باشگاه‌ها باشد کازرون هم بتواند حضور داشته باشد. اما همانطور که گفتم هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و منتطریم تا همه چیز مشخص شود.
سرمربی تیم هندبال کازرون در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط نیمه تمام ماندن لیگ برتر بازیکنان مشکلی در گرفتن مبالغ قراردادی خود نخواهند داشت گفت: این موضوع به مالک باشگاه و مدیرعامل بر می گردد. نباید بازیکنان از این بابت مشکلی داشته باشند چون بالاخره تعهد باشگاه با بازیکنان برای یک فصل است. حال اگر بنا به تصمیم فدراسیون نیمی از بازی‌ها انجام نشود بالاخره فصل که تمام شده است. صد در صد بازیکنان در این خصوص مشکلی با باشگاه‌ها نخواهند داشت. مسئولان باشگاه‌ها نیز شرایط این سال را درک خواهند کرد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴