تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۱۲۱
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هرگونه تعلل آمریکا در مقابل رفع تحریم‌ها علیه ایران را ایستادگی مقابل بشریت و تهدید جان همه انسانها دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو ، اظهار کرد: پیش از این آمریکا ایران را برای ممانعت از پیشرفت و توسعه تحریم می‌کرد و این تحریم صرفا علیه ایران بود و ما از منظر کشور ایران مقابله با تحریم را دنبال می‌کردیم اما بعد از شیوع کرونا، موضوع دیگر فقط به کشور ما برنمی گردد و هرگونه آسیبی که به کشور ما در مسائل بهداشتی وارد شود به جامعه جهانی تسری می‌یابد ‌و حقوق تمام بشریت مورد تهدید قرار می‌گیرد.
وی افزود: در حال حاضر هرگونه ایستادگی آمریکا در برابر رفع تحریم‌ها علیه ایران در واقع ایستادگی در برابر جامعه جهانی و تهدید زندگی بشریت تلقی خواهد شد و این در تاریخ جهان کم‌سابقه یا بی‌سابقه است.
این نماینده مجلس ادامه داد: آسیبی که در اثر تحریم‌ها در زمان شیوع کرونا به مردم ایران وارد می‌شود به اشکال مختلف قابل سرایت به جامعه جهانی است و از این رو تحریم‌ها در این شرایط یک اقدام تروریستی نه تنها علیه ایران بلکه علیه جامعه جهانی به حساب می‌آید.
رنجبرزاده تاکید کرد: ما همواره مورد تحریم و تهدید بوده‌ایم و مقاومت کرده‌ایم اما الان با ویروس منحوسی مواجه شده‌ایم که قابلیت شیوع بالا و تسری فوری به همه کشورها را دارد. در همین راستا هرگونه تعلل در مقابل رفع تحریم‌ها ایستادگی مقابل بشریت و تهدید جان همه انسانهاست. لذا جامعه جهانی باید پیگیر این موضوع باشد تا آمریکا مجبور به برداشتن تحریم‌ها و رعایت حقوق جامعه جهانی شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴