تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۱۷۱۰۰
استاندار مازندران با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت در سراسر نقاط مازندران در حال اجرا است، گفت: این طرح تا 20 فروردین ادامه دارد.
۰
plusresetminus
طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در مازندران در حال اجراست/ادامه طرح تا 20 فروردین
به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان امروز از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ساری بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت در سراسر نقاط مازندران در حال اجرا است، افزود: این طرح برای حفاظت از جان مردم اجرا می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این طرح با توجه به دستور رئیس جمهور  تا 20 فروردین اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبین هستیم که با همکاری مردم اتفاقات خوبی با اجرای این طرح در کنترل بیماری کرونا بیفتد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه تمام دستگاه‌های مسئول در اجرای این طرح پای کار هستند، عنوان کرد: هرچه این طرح با جدیت و همکاری بیشتر مردم اجرا شود، بساط این بیماری منحوس زودتر برچیده می‌شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه پای جان مردم در میان است، لذا ناجا با جدیت تمام برخورد کند؛ اعلام کرد: با اجرای طرح فاصله اجتماعی در ورودی شهر‌های استان قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تسریع می‌یابد.

وی با مهم برشمردن اجرای طرح فاصله اجتماعی در مبادی ورودی شهر‌های استان، تاکید کرد: در این طرح از آمد و شد غیر ضروری افراد غیر بومی و مسافران که به نکات هشداری و ممنوعیت‌های اعمال شده توجه نکرده اند، گرفته می‌شود.

استاندار مازندران از به کارگیری بازرسان منتخب برای رصد اجرای دقیق این طرح خبر داد و افزود: این بازرسان هر گونه تخلف و انحراف را رصد و به ستاد پدافند زیستی گزارش می‌دهند.

به گفته حسین‌زادگان، با توجه به گزارش‌های جمع آوری شده میزان مصرف بنزین با کاهش تردد در استان کاهش یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴