کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد بسیج ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا تنکابن ‎اعلام کرد

مسیرهای مسدود طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تنکابن/به هیچ‌وجه اجازه ورود و توقف مسافرین داده نمی‌شود

8 فروردين 1399 ساعت 21:06

ستاد بسیج ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان تنکابن طی اطلاعیه‌ای از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد برای افراد غیر بومی در شهرستان تنکابن خبر داد و اعلام کرد: تمام راه‌های ورودی به مناطق جنگلی و گردشگری در 13 فروردین مسدود می‌باشد.


به گزارش بلاغ، ستاد بسیج ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان تنکابن ‎طی اطلاعیه‌ای از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد برای افراد غیر بومی در شهرستان تنکابن و همچنین آغاز قرنطینه این شهرستان طی روز جاری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی طرح ممنوعیت تردد برای کلیه افراد غیر بومی در این شهرستان اعمال می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به استناد دستور العمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت ساکنین بومی و مسافران، به هیچ وجه اجازه ورود و توقف مسافرین در شهرستان تنکابن داده نمی‌شود.

ستاد بسیج ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا شهرستان تنکابن اعلام کرد: در راستای تصمیمات اتخاذ شده در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی، محور غرب به شرق ( شیرود /چالکرود)، محور شرق به غرب ( نشتارود /خشکه‌داران)، محور تنکابن به دو هزار و مناطق گردشگری ( خرم آباد /میدان لتاک) تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: تمام راه‌های ورودی به مناطق جنگلی و گردشگری در 13 فروردین مسدود می‌باشد و با متخلفین برخورد قانونی ( توقیف یک ماهه خودرو و جریمه پانصد هزار تومانی ) اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 417012

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417012/مسیرهای-مسدود-طرح-فاصله-گذاری-اجتماعی-تنکابن-هیچ-وجه-اجازه-ورود-توقف-مسافرین-داده-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com