تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۸۷
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره درباره تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو و تاثیر آن برای حضور دوباره این تیم در این بازی‌ها گفت: این تغییر زمان هیچ تاثیر برای فوتبال پنج نفره ندارد زیرا تمام تیم‌ها سهمیه خود را گرفته‌اند و دیگر امیدی برای حضور فوتبال پنج نفره در پارالمپیک توکیو وجود ندارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، جواد فلفلی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: بعید می‌دانم تغییر زمان برگزاری پارالمپیک توکیو تاثیری در حضور دوباره فوتبال پنج نفره در این بازی‌ها داشته باشد زیرا هشت سهمیه در سال گذشته گرفته شده و دیگر سهمیه‌ای وجود ندارد که تیم ایران بتواند در این بازی‌ها حضور دوباره داشته باشد مگر اینکه تیمی بخواهد انصراف بدهد و آن هم بعید می‌دانم که بعد از انصراف تیمی سهمیه‌ای به قاره آسیا داده شود.
وی در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر دستورالعمل از سوی فدراسیون‌های جهانی آیا دوباره امیدی برای حضور تیم فوتبال پنج نفره وجود دارد، گفت: سهمیه قاره آسیا مشخص است و سه سهمیه‌ای که در سال گذشته باید به این قاره اختصاص پیدا می‌کرد به چین، تایلند و ژاپن داده شده است و امکان اینکه با تغییر دستورالعمل سهمیه‌ها تغییر پیدا کند امکان پذیر نیست. به هر صورت من که امیدی برای حضور دوباره فوتبال پنج نفره در توکیو ندارم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. بنابراین تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو هیچ تاثیری برای حضور دوباره این تیم در پارالمپیک توکیو نیست.
فلفلی در پایان اضافه کرد: آن زمان که باید برای حضور این تیم در پارالمپیک توکیو اقدامات لازم صورت می‌گرفت انجام نشد و ما به راحتی سهمیه را از دست دادیم. حال که سهمیه‌ها گرفته شده نمی‌توانیم به اما و اگرها اکتفا کنیم و بگوییم حال با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک امیدی برای حضور این تیم در توکیو وجود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما