تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۸۴
تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: هرچند بازی‌های پارالمپیک توکیو به مدت یک سال عقب افتاد اما در یک سال گذشته برای کسب مدال در پارالمپیک توکیو تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم و آماده شرکت در این بازی‌ها بودم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو ، درباره تغییر زمان بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: من برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو بعد از مسابقات جهانی مجارستان که موفق به کسب مدال برنز و سهمیه پارالمپیک توکیو شدم شش ماه به طور مداوم تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم.
او ادامه داد: سال گذشته از شهریور تا پایان اسفند به طور مرتب در اردوهای شبانه روزی بودم و اواخر اسفند به خاطر شیوع ویروس کرونا این اردوها تعطیل شد. در حال حاضر نیز که زمان بازی‌های پارالمپیک توکیو به خاطر پیشگیری از این ویروس و حفظ سلامتی ورزشکاران به مدت یک سال به تعویق افتاد اردوها تعطیل شده و در خانه تمرینات خود را به صورت بدنسازی انجام می‌دهم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد و اردوهای تیم ملی از چه زمانی برپا می‌شوند.
وی گفت: برای حضور در توکیو تمرینات سختی را گذرانده بودم و خود را برای کسب مدال در پارالمپیک توکیو آماده کرده بودم. به هر صورت تصور می‌کنم شاید حکمتی بوده که این بازی‌ها به مدت یک سال به تعویق افتاده است.
بهروزی راد افزود: هر چند من خود را به اوج آمادگی رسانده و آماده شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو بودم اما باید با شرایط پیش آمده برنامه‌های خود بر اساس تمرینات مربی تیم ملی ارائه خواهد داد تغییر دهم تا ببینم در آینده چه تصمیماتی گرفته خواهد شد.
تنها بانوی ایرانی پارالمپیک در رشته قایقرانی در پایان اضافه کرد: هدف من رفتن روی سکو در پارالمپیک توکیو بود و برای رسیدن به این هدف یک سال بود که به سختی تمرین می‌کردم. حال با عقب افتادن این بازی‌ها باید عزم خود را جزم کنم که با آمادگی بهتری در توکیو شرکت کنم. به هر صورت در فدراسیون قایقرانی تنها کسی که سهمیه کسب کرده بود من بودم و فدراسیون حمایت‌های خوبی از من داشت. بعد از این نیز سعی می‌کنم با حمایت‌های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بهترین عملکرد را داشته باشم تا خود را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کنم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴