تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۴
کارکنان دانشگاه شمال طی نامه ای سرگشاده خواستار عزل و تغییر مدیریت این دانشگاه به دلیل سوء استفاده های شخصی وی شدند.
۰
plusresetminus
از حقوق 12 میلیون تومانی تا اخراج 12 نفر/ کارکنان خواهان عزل رئیس دانشگاه شدند/ سند
بلاغ- در هفته گذشته پایگاه خبری بلاغ خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه کارکنان دانشگاه شمال آمل به دلیل اعتراض به کسر حقوق خود و حذف و قطع سنوات کارکنان در جلوی ساختمان اداری این دانشگاه تجمع و تحصن کردند.
این تجمع با وعده و وعیدهای مدیرت دانشگاه ساعتی بعد پایان یافت اما به نظر می رسد این ماجرا همچنان ادامه دارد و شکاف بین کارکنان و نارضایتی آنان از مدیریت دانشگاه بسیار عمیق تر از آن است که به چشم می آید.
گویی مطالبات قانونی کارکنان این دانشگاه علیرغم وعده های رئیس دانشگاه شمال محقق نشده و این بار کارکنان این دانشگاه نامه ای سرگشاده به فرمانداری و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نوشتند و در این نامه خواستار عزل و تغییر مدیریت دانشگاه شمال شدند.
معترضین به مدیریت این دانشگاه معتقدند که دانشگاه شمال از اهداف اولیه خود یعنی عام المنفعه بودن آن هم در زمینی که متعلق به بیت المال (محیط زیست) است فاصله گرفته و تبدیل به یک ماشین چاپ اسکناس برای موسسین و تحصیل منافع شخصی شده است.
در این نامه از فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان خواسته شد که نسبت به تهدید به اخراج کارکنان از سوی مدیریت دانشگاه که حداقل در سال گذشته حدود 12 نفر اخراج و عده ای از بستگان آقای رئیس استخدام شده اند پیگیری نمایند.
و همچنین از حقوق 12 میلیون تومانی مدیریت دانشگاه علیرغم حضور کم وی در دانشگاه تحقیق و تفحصی صورت پذیرد.
گفتنی است دانشگاه شمال آمل یکی از متمول ترین دانشگاه های استان و کشور می باشد و استاندار مازندران و اکبر ترکان، معاون رئیس جمهور و نماینده وزیر علوم عضو هیئت امنا و هیئت موسس این دانشگاه هستند.
دانشگاه شمال
دانشگاه شمال
دانشگاه شمال
دانشگاه شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴