تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۱۶۹۳۹
فرماندهان انتظامی شهرستان رامسر و نکا از پلمب 21 سفره خانه و واحد صنفی متخلف در این شهرستان‌ها خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب 21 واحد صنفی و سفره‌خانه متخلف در رامسر و نکا
به گزارش بلاغ، علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح بازدید و نظارت بر رستوران ها، قهوه خانه ها و واحدهای پذیرایی در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران ها و قهوه خانه های این شهرستان بازدید کردند .

قیصری از پلمب 11 قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی نکا نیز از پلمب 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

حسین زارع گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از واحدهای خدماتی این شهرستان بازدید کردند .

وی از پلمب 10 واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نکا از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴