تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۲۸
شاید اسم شرکت‌های زیادی در زمینه فروش و ارائه ابزارهای سنجش و اندازه‌گیری صنعتی به گوش شما رسیده باشد که متفاوت‌ترین آنها گروه بازرگانی ابزار سنجش آریا است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام ابزار سنجش آریا،  فروش تجهیزات ابزار دقیق نیاز به شناخت کامل از برندهای مختلف و ویژگی‌های محصولات آنها دارد. ضمن اینکه شرکت‌های فعال در این زمینه باید نیاز صنایع مختلف مانند نفت، گاز و پتروشیمی را بشناسند و مطابق با آن تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند. با توجه به اینکه گروه بازرگانی ابزار سنجش آریا یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق است به فعالیت‌های آن‌ها خواهیم پرداخت و دو مورد از محصولات معروف آنها را هم معرفی می‌کنیم.
معرفی شرکت ابزار سنجش آریا
گروه بازرگانی ابزار سنجش آریا یکی از شرکت‌های قدیمی و حرفه‌ای در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق است که بیش از ۲۰ سال فعالیت در این حوزه دارد. فعالیت و همکاری این شرکت با شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه نفت و پتروشیمی باعث شده که درک دقیقی از وضعیت بازار ایران داشته باشند و به همین دلیل بزرگ‌ترین تامین کننده صنایع نفت و پتروشیمی محسوب می‌شوند.
خدمات گروه ابزار سنجش آریا
اگر سری به صفحه محصولات و یا فروشگاه گروه ابزار سنجش آریا زده باشید متوجه می‌شوید که حوزه فعالیت آنها به چه صورت است. این شرکت از جمله اصلی‌ترین واردکننده تجهیزات ابزار دقیق و صنعتی است که ابزارهای سنجش مانند فلومتر، انواع گیج، ترانسمیترهای سطح، فشار و لول و دیگر تجهیزات اندازه گیری وارد بازار ایران می‌کند.
تجربه همکاری با برندهای معروف و محبوب دنیا در حوزه سنجش صنعتی باعث شده که محصولات مورد نیاز صنعت از برندهای مختلف و با سطح کیفی متفاوت توسط این شرکت تامین شود. اگر بخواهیم به برخی از برندهای بین المللی بزرگ در این حوزه اشاره کنیم باید به برند روزمونت، یوکوگاوا، زیمنس، اندرس هاوزر، متاکو و ویکا اشاره کنیم. این یعنی شما برای پروژه صنعتی خود نیاز به هر کدام از ابزار های تولیدی این برند ها داشته باشید می توانید از توانایی و خدمات گروه بازرگانی ابزار سنجش آریا کمک بگیرید.
سنسور pt۱۰۰
در بین سنسورهای حرارتی می‌توانیم سنسور pt۱۰۰ را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سنسورها معرفی کنیم که تحت عنوان سنسور RTD هم در بازار شناخته می‌شود. این سنسور دارای یک مقاومت در بخش داخلی است که میزان مقاومت گزارش شده در آن با توجه به تغییرات دما تغییر می کند. ظرفیت داخلی این سنسور ۱۰۰ اهم است و به همین دلیل می توانیم آن را یک اهم متر مقاوم معرفی کنیم. برای آگاهی از قیمت سنسور pt۱۰۰  با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.
سنسورهای pt۱۰۰ انواع مختلفی دارند که در سه نوع ساده، سرامیکی و غلاف کونیک به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به اینکه محدوده حرارتی اندازه گرفته شده با هر کدام از این سنسور ها متفاوت است. گروه ابزار سنجش آریا نمونه های متنوعی از آنها را تهیه کرده تا شرکت‌های صنعتی با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنند.
در بین محصولات سنسور pt۱۰۰ نمونه های ضد آب و ضد انفجار هم وجود دارد که محصول ضد آب برای مکان های مرطوب و محصول ضد انفجار برای پالایشگاه ها و محیط های با مواد مشتعل مانند پمپ بنزین ها استفاده می شود.
فلومتر التراسونیک پرتابل
 این فلومتر از امواج التراسونیک برای سنجش شدت جریان بهره می‌برد و به همین دلیل یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای کنترل شدت جریان در محیط‌های با دسترسی کم است. در واقع شما ممکن است در استفاده از فلومتر مغناطیسی یا حتی فلومتر دنده‌ای و فلومتر کوریولیس دچار محدودیت باشید که در این صورت امواج التراسونیک می‌تواند ابزار خوبی برای اندازه‌گیری شدت جریان باشد.
هدف گروه ابزار سنجش آریا از فروش فلومتر التراسونیک پرتابل این است که در هر موقعیتی امکان استفاده از آنها وجود داشته باشد. در واقع پرتابل بودن این فلومتر به تکنسین‌ها اجازه می‌دهد که در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنند و محدودیت‌هایی که در استفاده از سایر ابزارها وجود دارد پوشش داده شود. با این موضوع طیف وسیعی از صنایع مختلف در حوزه پتروشیمی و نفت پوشش داده می‌شود و برای اندازه‌گیری شدت جریان محدودیت کمتری دارند.
چرا باید گروه ابزار سنجش آریا را انتخاب کنیم؟
مطمئناً کار شما برای انتخاب گروه بازرگانی ابزار سنجش آریا به هیچ وجه سخت نیست و تنها کافی است که کیفیت خدمات و تنوع محصولات آنها را ببینید. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال خرید فلومتر باشید می‌توانید به محصولاتی مانند فلومتر اندرس هاوزر، فلومتر روزمونت، فلومتر زیمنس، فلومتر یوکوگاوا یا فلومتر متکو استناد کنید و از آن ها در محل کار خود استفاده کنید.
این که تنوع محصولات این شرکت از لحاظ نحوه عملکرد با یکدیگر بسیار زیاد است، یعنی شما اگر امکان استفاده از فلومتر توربینی یا فلومتر مغناطیسی را نداشته باشید می‌توانید گزینه‌های جایگزین مانند فلومتر التراسونیک پرتابل یا فلومتر کوریولیس یا حتی فلومتر ورتکس را به کار ببرید.
در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که سابقه فعالیت گروه ابزار سنجش آریا به شکلی است که شما می‌توانید انتظار تامین همه نیازهای صنعتی در زمینه ابزارهای سنجش و تجهیزات ابزار دقیق را داشته باشید و هیچ نگرانی نسبت به کمبود آنها نداشته باشید.
پس حتماً توصیه می‌کنم که برای یکبار هم شده سری به وب سایت آنها بزنید و مشخصات محصولات آنها را مطالعه کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴