تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۶۸۷۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از 15 فروردین ماه امسال، به‌طور میانگین بین 30 تا 35 درصد افزایش قیمت نان خواهیم داشت.
۰
plusresetminus
افزایش 30 درصدی قیمت نان از نیمه فروردین امسال/ 230 واحد صنفی پلمب شدند
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پنجم فروردین‌ماه، بیش از 230 واحد صنفی در مازندران پلمب شده است.

وی افزود: در پی بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان توسط بازرسان و ناظران این سازمان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی دیگر این واحدهای صنفی تعطیل شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران علت پلمب واحدهای صنفی را عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم رعایت مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان مبنی بر تعطیلی واحدهای غیر ضرور اعلام و تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان، تمامی واحدهای صنفی سراسر مازندران به جز فروشگاه‌های گوشت قرمز و مرغ، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کننده اقلام اساسی خانوار تا تاریخ 15 فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

قوانلو بیان کرد: بر همین اساس از کلیه متصدیان واحدهای صنفی تقاضا داریم مصوبات و تصمیمات مسئولین استانی جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا را رعایت کنند که در غیر این‌صورت واحدهای صنفی آن‌ها پلمب خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از بازاریان و اصناف مازندران گفت: اصناف ما در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب نشان دادند که همواره همراه و یاور نظام بوده و در این ایام نیز با مساعدت‌های خود جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا بار دیگر پایبندی خود به مردم و نظام را به منصه ظهور رسانده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص زمان و میزان افزایش قیمت نان در استان خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین بین 30 تا 35 درصد افزایش قیمت بسته به نوع نان خواهیم داشت.

قوانلو اضافه کرد: از سال 93 تاکنون، قیمت نان در مازندران افزایشی نداشته است و یک افزایشی طی سال گذشته اعمال شد که آن قدر جزیی بوده که هزینه‌ها را نتوانست پوشش دهد، در نتیجه تمام استان‌ها، افزایش قیمت‌ها را اجرا کردند و استان مازندران جز معدود استان‌هایی بوده که اجرایی نشده و از نیمه فروردین امسال، اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰