حاشیه نگاری بلاغ از مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود

از نماز در راهرو و معارفه در نمازخانه تا انتخاب کاملا دموکراتیک مدیر جدید / تصاویر

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۶۸۷
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهری در میاندرود برگزار شد.
۰
plusresetminus
از نماز در راهرو و معارفه در نمازخانه تا انتخاب کاملا دموکراتیک مدیر جدید / تصاویر
به گزارش خبرنگار بلاغ، تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش شهرستان ها آنچنان شتاب گرفته که طی یک روز از انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل ، امروز شاهد تغییر مدیر آموزش و پروش میاندرود بودیم.
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهری به علت نبود سالن معارفه در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

نکته جالب این مراسم آن بود که به دلیل چیدن صندلی در نمازخانه و اینکه تعداد صندلی های موجود در نماز خانه جوابگوی همه افراد حاضر در مراسم نبود  بعضی از افراد در راهرو آموزش و پرورش با گذاشتن صندلی و خانم ها در پاگرد پله شنونده صحبتهای داخل نمازخانه بودند.


بر پایه این گزارش، نماز ظهر و عصر با پهن کردن فرش در راهرو نمازخانه این اداره اقامه و بعد مراسم شروع شد.


 
عرب خزائلی : انتخابم کاملا دموکراتیک بود
بهروز عرب خزائلی مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود در مراسم معارفه خود انتخاب خود را کاملا دموکراتیک و بی طرفانه خواند و افزود: در حالی به مصاحبه برای قبول این مسئولیت رفتم که کسی را نمی شناختم و نمی دانستم چه کسانی هستند و از کدام شهرستان می آیند.
وی تصریح کرد:اگر همکاری ، برادری و سایه لطف همه معلمان نباشد امیر کبیر هم نمی تواند کاری را انجام دهد چه برسد به ما.
مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود خاطر نشان کرد: مدیریت باید جهادی باشد ، مدیر باید سنگر بسازد و خود بی سنگر باشد و  مدیر دفتر نشین بدرد نمی خورد.
نوکنده: اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست
زین العابدین نوکنده مدیر سابق آموزش و پرورش میاندرود نیز  با بیان اینکه اگر کاری را در این سالها انجام دادم وظیفه بود اظهار داشت: در این نظام اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست.
وی با اشاره به مشکل اقتصادی بوجود آمده در این چند سال گفت: با وجود اینکه در این چند سال اخیر با مشکل اقتصادی زیادی روبرو بودیم اما اولیا ، شورا و دهیاران کمک زیادی به این اداره کردند و در اینجا از آنها تشکر و قدردانی می کنم.
نوکنده خود را شرمنده مردم سورک دانست و گفت: من بیشتر از همه خود را شرمنده مردم سورک می دانم چون در این شهر ساخت و ساز کمتری بعنوان مرکز شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به موفقیتهای بدست آمده توسط آموزش و پرورش میاندرود خاطر نشان کرد: در پروژه مهر در دو سال پی در پی رتبه نخست را در استان بدست آوردیم و همچنین در حوزه کمی در رشته تجربی رتبه 4 را در استان بدست آوردیم.
نوکنده از حضور دو مدرسه نمونه دولتی در شهرستان خبر داد و گفت: دو مدرسه نمونه دولتی دخترانه را به شهرستان آوردیم و 2 مدرسه نمونه دولتی پسرانه قرار است که فعالیت خود را شروع کند.
وی تصریح کرد: در سازماندهی نیروی انسانی رتبه برتر استان را بدست آوردیم و در گروهای آموزشی، میاندرود در 6 سال اخیر جزء گروهای موفق استان بود.
نوکنده با اشاره به 3 پروژه نیمه کاره در دارابکلا، سورک و لالیم اظهار داشت : این پروژه ها بدلیل عدم تخصیص بودجه به اتمام نرسیدند ولی پروژه های ساخته شده چند سال اخیر با چندین سال فعالیت این اداره برابری می کند.
نوکنده چندین بار گفت که  امیدوارم هیچ ابری جلوی خورشید در حال تابش را نگیرد و اگر گرفت به اندازه کافی بارش برای باریدن داشته باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل حقی خبرنگار بلاغ
با سلام. باید به اطلاع برسانم خبر بدرستی منعکس نشده است. خواندن نماز قبل از مراسم معارفه بود. نشستن بانوان در راه پله موقع خواندن نماز بود. با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
آقای عرب خزائلی! "گالش هیچ وقت نائورنه مِ دوو ترشه"
شما چطور اثبات می کنید که انتخاب شما کاملاً دموکراتیک بوده است در صورتی که حداقل 5 نفر رقیب سرسخت داشته ای و همه شما مشتاق خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان بوده اید................
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷