تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۸۵۲
سرمربی تیم ملی تیروکمان پس از تغییر زمان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو گفت: این تعبیر زمان فرصت خوبی برای تیروکمان است تا در شرایط بهتر و بدون استرس سهمیه تیمی خود را کسب کنیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مجید میررحیمی در گفت و گو ، پس از تغییر زمان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اظهار کرد: در حال حاضر که زمان برگزاری المپیک توکیو تغییر کرد برنامه ریزی‌ها نیز تغییر می کند و باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیماتی را برای مسابقات آینده در نظر خواهد گرفت.
وی در خصوص حضور تیم ملی ریکرو در مسابقات جهانی آلمان برای کسب سهمیه تیمی گفت : با توجه به تغییر زمان برگزاری بازیهای المپیک مشخص نیست این مسابقات که آخرین مرحله کسب سهمیه در رشته تیروکمان بود خرداد برگزار یا به زمان دیگری موکول شود. به هر صورت باید منتظر تصمیمات جدید از سوی فدراسیون جهانی بود.
میررحیمی گفت: به تعویق افتادن زمان بازیهای المپیک به مدت یک سال فرصت خوبی برای تیروکمان است تا تیم یک‌دست، هماهنگ و خوبی را برای کسب سهمیه آماده کنیم و با رفع کردن نواقص شرایط خوبی را برای تیروکمان رقم بزنیم.
سرمربی تیم ملی تیروکمان اضافه کرد: اگر المپیک امسال برگزار می شد بعد از مسابقات کسب سهمیه آلمان فرصت کمی برای آماده سازی تیم و حضور در المپیک داشتیم، به هر صورت موقعیت پیش آمده به نفع ورزشکاران تیروکمان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور مدت زیادی است که اردوها و تمرینات تعطیل شده و از برنامه های پیش بینی شده عقب بودیم تغییر زمان بازیهای المپیک کمک می کند تا در فرصت مناسب و در شرایط بهتری خود را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم.
وی در پایان افزود: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان حمایت بیشتری از این رشته داشته باشد تا با استفاده از بهترین پتانسیل خود در آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴