تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۱۶۸۴۸
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از پلمب 56 واحد صنفی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و طرح عملیاتی نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب 56 واحد صنفی در جویبار از آغاز شیوع کرونا/ 50 هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع شد
بهرام عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ،بابیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا نظارت‌ها بر اصناف سطح شهرستان تشدید شده است گفت: از آغاز شیوع کرونا و با توجه به هشدارهای متعدد به کلیه اصناف مبنی بر رعایت مصوبه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان جویبار بر تعطیلی تا 15 فروردین تاکنون 56 واحد صنفی به دلیل نقض این مصوبه با همکاری مراجع قضایی و انتظامی پلمپ شدند.
 
وی تصریح کرد: گشت‌های بازرسی این اداره در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان حضور دارند و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
 
رئیس صمت جویبار با اشاره به اینکه سلامت مردم و تأمین اقلام بهداشتی از اولویت‌های این اداره است اظهار کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون حدود 50 هزار عدد ماسک با کمک اداره صمت و اتاق اصناف جویبار تولید و توزیع شد.
 
عبدالله پور افزود: این ماسک‌ها در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، خبازی ها و قصابی‌ها و ادارات و برخی از اصنافی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند توزیع‌شده است.
 
وی بابیان اینکه مردم نگرانی از تأمین مواد غذایی نداشته باشند گفت: انبارهای مواد خوراکی پر است و سیب، پرتقال، شکر، گوشت تنظیم بازار نیز در بازار توزیع شد.  
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰