تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۸۳۲
سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: اردوهای تیم ملی تیراندازی این هفته هم تعطیل است و هفته آینده باید در این مورد بررسی و تصمیم گرفته شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، تیراندازی  ایران شش سهمیه برای المپیک دارد. ملی پوشان المپیکی ایران اکنون و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت خشک در خانه و زیر نظر مربیان انجام می‌دهند. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، هانیه رستمیان، مهیار صداقت و جواد فروغی ملی‌پوشان المپیکی ایران هستند که در حال حاضر از خانه اردوهای خود را پیگیری می‌کنند.
آخرین اردوی ملی پوشان تیراندازی در هانوفر آلمان بود و بعد از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوها تعطیل شد. قرار بود اردوی متمرکز ملی پوشان در سال جدید آغاز شود اما با به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ باید دید فدراسیون تیراندازی چه زمانی اردوها را آغاز خواهد کرد.
ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: فعلا این هفته هم اردوی تیم ملی تعطیل است. احتمالا هفته آینده بررسی می‌کنیم و با توجه به نظر مربیان در خصوص آغاز اردوها تصمیم می‌گیریم.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق المپیک آیا اردوها دیرتر آغاز خواهد شد یا خیر گفت: تقریبا اعلام شده که المپیک ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. در این شرایط مربیان باید برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشند.آنها باید بررسی کنند و پیشنهادهای خود را بدهند تا فدراسیون طبق نظر آنها شرایط را فراهم کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴