تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۴
رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار گفت: 11 هزار ماسک و 8 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال‌ احمر به‌صورت خودجوش تهیه و تحویل افراد نیازمند شده است.
۰
plusresetminus
توزیع 11 هزار ماسک و 8 هزار لیتر مواد ضدعفونی در فریدونکنار
هادی شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط جمعیت هلال احمر فریدونکنار، اظهار کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که هلال احمر فریدونکنار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داد اقدامات آموزشی و اطلاع‌رسانی بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: درحالی که ایستگاه تب‌سنجی باید برای کنترل مسافران و افراد غیربومی در مبادی ورودی استان‌ قرار داشته باشد اما چندین مرحله این ایستگاه توسط هلال احمر فریدونکنار با همکاری نیروی انتظامی در سطح شهرستان اجرا شد.

این مسئول گفت: تعداد ۱۱ هزار ماسک و هشت هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال‌ احمر به‌صورت خودجوش تهیه و تحویل افراد نیازمند شده و همچنین برشورهای راهنمای خودمراقبتی از ویروس کرونا هم توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار تصریح کرد: حدود ۸۰ نفر از داوطلبان در برنامه‌های مقابله با شیوع کرونا فعالیت داشته و البته همچنان این فعالیت ها ادامه دارد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه “طرح ملی پیام‌آوران بشردوستی” در فریدونکنار اجرا شده است، یادآور شد: در این طرح که با هدف حمایت از سالمندان درنظر گرفته شده، داوطلبان به صورت حضوری یا تلفنی آموزش‌های لازم را برای مقابله با ویروس کرونا به سالمندان می‌دهند.

وی افزود: کانون‌های روستایی هلال‌احمر مشارکت خوبی در تهیه، توزیع و ضدعفونی سطح روستاها داشتند و همچنین تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها ضدعفونی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار خاطرنشان کرد: باتوجه به تشکیل ستاد حامیان مردمی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان، تمامی اقدامات به صورت هماهنگ با این ستاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷