دبیر قرارگاه جهاد خدمت رسانی مازندران خبر داد

تولید روزانه 10 هزار اقلام بهداشتی توسط گروه‌های جهادی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۱
دبیر قرارگاه جهاد خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از تولید روزانه 10 هزار ماسک و البسه بهداشتی توسط گروه‌های مختلف ستاد خبر داد.
۰
plusresetminus
تولید روزانه 10 هزار اقلام بهداشتی توسط گروه‌های جهادی
به گزارش بلاغ، با شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم در قالب گروه‌ها و سازمان‌های مختلف در جهت مقابله با این ویروس براساس دستورات پزشکان و متخصصان وارد عمل شدند و اقدام به تولید اقلام بهداشتی یا ضدعفونی شهر و روستا کردند.
 
یکی از نهادهایی که به این منظور با تمام امکانات وارد عمل شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود که با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به‌منظور بسیج تمام امکانات ستاد برای مقابله با کرونا، قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد نیز با تمام توان در این عرصه ورود کرده و خدمات گسترده‌ای در این زمینه ارائه کرده است.
 
یاسر رحمتی خورشیدی دبیر قرارگاه جهاد خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اقدامات این قرارگاه در استان، اظهار کرد: این قرارگاه از آغاز شیوع کرونا ویروس ۵ هزار عدد اقلام بهداشتی در مناطق مختلف استان توزیع کرد.
 
رحمتی بیان کرد: از این تعداد اقلام بهداشتی ۴ هزار بسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری و هزار بسته توسط گروه های جهادی و موسسه‌های خیریه در روستا‌های استان توزیع شد.
 
وی از تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و البسه بهداشتی توسط گرو‌ه‌های مختلف در شهرستان‌های آمل و بهشهر خبر داد و گفت: این اقلام بهداشتی بر اساس نیاز در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

تولید ۸۵ هزار عدد ماسک در ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران نیز گفت: تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک، ۳ هزار و ۵۰۰ دست گان، ۵ هزار و ۵۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مناطقی از استان انجام شد.

رضا هادیان خدمات حمایتی و اقدامات پیشگیرانه در استان مازندران برای کنترل شیوع بیماری کووید۱۹ را برشمرد.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت آرمان ماسک شهرستان کلاردشت، تأمین و تحویل پارچه نانو به این شرکت روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک از استان مازندران به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تحویل می‌شود.

هادیان تصریح کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند تاکنون قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران با تأمین و تحویل پارچه نانو و مساعدت مالی به هفت مؤسسه اعم از ثمن‌ها، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی همکار اقدام به تولید کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران گفت: تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک، ۳ هزار و ۵۰۰ دست گان، ۵ هزار و ۵۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی و توزیع آن در مناطق درگیر بیماری و بیمارستان‌ها و حاشیه شهرها و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مناطقی از استان انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴