جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا اعلام کرد

برپایی ۴ ایستگاه غربالگری کرونا در ساری

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۱۶۸۰۰
جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران از برپایی ۴ ایستگاه غربالگری کرونا در ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
برپایی ۴ ایستگاه غربالگری کرونا در ساری
به گزارش بلاغ، بهرام سبک ملک از برگزاری اولین جلسه پیگیری کارهای اجرایی رزمایش سراسری مدافعان سلامت خبر داد و گفت: لشکر 25 کربلا در این رزمایش به ضدعفونی کردن و شست و شوی پنج معبر ورودی شهرستان ساری می‌پردازد.

وی با اشاره به این مهم که رزمایش سراسری مدافعان سلامت با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا انجام خواهد شد خاطر نشان کرد : لشکر عملیاتی 25 کربلا با همکاری پادگان المهدی (عج) بابل اقدام به شست و شو ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان ها و ... و پنج معبر اصلی که شامل جاده کیا سر ، جاده قائمشهر ، جاده نکا ، جاده خزر و جاده جویبار به سمت مرکز شهر می شود خواهد کرد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران از اعزام بهداری رزمی لشکر عملیاتی 25 کربلا و راه اندازی و  برپایی 4 چادر غربالگری تست کرونا که اقدام به تب سنجی ،شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا و انتقال مبتلایان جهت درمان به بیمارستان  خبر داد.

این مسئول با تاکید به اینکه هدف از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت ، سم زدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها ، بیمارستان ها و امکان پر تجمع شهرستان ساری می باشد یادآورد شد: لشکر همیشه پیروز و قدرتمند 25 کربلا مازندران برای اینکه بتواند زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کند  اعزام 4 آمبولانس از بهداری رزمی لشکر جهت خدمت رسانی  به مردم ، شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و اعزام مبتلایان به بیمارستان جهت درمان اقدام خواهد کرد.

سبک ملک افزود: در رزمایش مدافعان سلامت استان مازندران توزیع بسته‌های حمایتی اقلام بهداشتی که شامل مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و دستکش  است با همکاری و هماهنگی سپاه کربلا مازندران در بین مردم شهرستان ساری توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴