کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حمایت از ظرفیت‌های داخلی مقدمه جهش تولید است

5 فروردين 1399 ساعت 14:17

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مسئولان و مدیران کشور ابتدا باید با حمایت و تقویت ظرفیت‌های داخلی، در بخش تولید داخل جهش لازم را ایجاد کنند.


حجت الاسلام ناصر شکریان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اظهار کرد: اگر مسؤولان بخش‌های مختلف کشور به دور از هر گونه نگاه سطحی در جهت تحقق عملی شعار سال گام بردارند به طور حتم شاهد جهش قابل توجهی در حوزه اقتصاد داخلی خواهیم بود.

وی با تأکید براین که مسؤولان نباید پتانسیل داخلی را نادیده بگیرند، افزود: تنها مسیری که می‌تواند کشور را در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمن واکسینه کند جهش در تولید داخل است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: چهل سال است ایالات متحده آمریکا و سردمداران آن با ماهیت جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند و آشکارا در مقابل ملت مقاوم و قهرمان ایران اسلامی با روش‌های مختلف دست به جنایت می زنند.
 
این مسئول با بیان این که نمونه جنایت وحشیانه آنان را می توان در ترور سردار پر افتخار و نامدار ایران اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش در فرودگاه بغداد به وضوح دید، افزود: ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های رژیم خبیث آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
 
شکریان در ادامه با بی شرمانه خواندن اظهارات مسؤولان تروریست پرور ایالات متحده آمریکا برای کمک دارویی به ایران، گفت: رییس جمهور مضحک و سبک سر ایالات متحده و برخی مسؤولان تروریست پرور این کشور ظاهرا از اوضاع کشور خود مطلع نیستند و ژست کمک به ایران و جهان را در افکار عمومی تبلیغ می کنند اما باید اول سعی کنند کشور خود را از منجلابی که در آن هستند خارج کنند و بعد ادعای حقوق بشری را فریاد بزنند.
 
وی ادامه داد: مسؤولان و مدیران کشور در ابتدا باید با حمایت و تقویت ظرفیت‌های داخلی، در بخش تولید داخل جهش لازم را ایجاد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به ظرفیت های عظیم انسانی و علمی دانشمندان، نخبگان و فرهیختگان و جوانان مومن و انقلابی کشور اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ظرفیت عبور از این بحران و دیگر بحران های اجتماعی را در خود دارد و سردمداران جنایتکار و تروریست پرور ایالات متحده برای وضعیت قرمز کشور خود بهتر است برنامه ریزی کنند و مراقب اظهارات نسنجیده و سبک سرانه خود باشند.
 
شکریان با اشاره به این که دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران تا حدی است که امروز و در شرایط حساس مقابله کشورمان با ویروس همه گیر کرونا نیز از دارو و تجهیزات پزشکی به کشور دریغ می‌کنند، افزود: شرایط امروز و عدم همکاری کشور‌های اروپایی درس خوبی برای آن دسته از مسؤولانی است که همچنان به فکر ارتباط سازنده با این کشور‌ها هستند.

این مسئول با اشاره به این که در شرایط فعلی که دشمن همه امکانات و توان خود را برای ضربه‌های مهلک اقتصادی به ملت ایران به کار گرفته، بهترین راه اعتماد و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است، افزود: شکی نیست که ایران اسلامی با بهره گیری از توان داخلی می‌تواند همه موانع موجود بر سر رشد اقتصادی کشور را از میان بردارد.
 
شکریان با بیان این که جهش تولید می‌تواند کشور را از بن بست‌های اقتصادی رهایی دهد، گقت: باید با اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در سال جدید چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آوریم تا شاهد یک جهش در تولید و اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 416799

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416799/حمایت-ظرفیت-های-داخلی-مقدمه-جهش-تولید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com